Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renske20 schreef:ik zat net hart van nderland te kijken, zie ik ineens een dood paard op de weg liggen en een rood autootje erbij
de bestuurder van de auto was dood, het paard ook, 2 andere paarden zijn verder gerend maar later gevangen, kwamen bij een manege vandaan.
Ze waren ontsnapt en de weg overgestoken, de 75 jarige man kon ze niet meer ontwijken, schepte t paard, wat op zn dak belandde
je ziet dus hoe de hals van t paard openligt, je ziet de ravage wat er over is van de auto, en een grote plas bloed op de weg
t gaat maar door met de dodelijke ongelukken voor zowel mensen als paarden
t bericht erna ging over 2 gestolen pony's, die een erfenis waren geweest van de vader van de eigenaar vd pony's, dat wens je ook niemand toe
kortom, t gaat dus weer lekker
Billy schreef:Triest dater op dit artikel weinig gereageerd wordt, en dan ook nog bijna alleen over een dood paard.Ik vind die overleden man eerlijk gezegd veel erger.
Prioriteiten liggen bij sommige mensen erg vreemd.
Billy schreef:Klopt, maar het zal je man of je vader maar wezen. Dan boeit het paard je niet. Ik ben stapelgek op mijn paard, maar je moet een dier wel een dier laten.
Prima schreef:Gezien de staat van de auto denk ik dat die man echt pech heeft gehad. (als hij trouwens een grotere auto had gehad, dan was de kans groot geweest dat hij nu nog wel leefde....)