Arend Zoer mogelijk vervolgd voor fraude

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 16:36

boertjesfan schreef:
Ik heb wat met Farmer!!! Lovers


wanneer is de bruiloft? Tong uitsteken

Tis toch wat... Al die drukte en waarom?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:26

Ik heb anders van heel farmer nooit gehoord .Heb je er geen foto van?
Of ben jij Punt?Je ziet al mijn speurmatriaal is boven gehaald Schijnheilig

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 02:24

Van de ene kant snap ik alle commotie wel... Anderzijds... Die meneer Punt wist dus al minstens een jaar, zo mogelijk niet langer, dat Lowina een andere vader had dan 'verwacht'. Sterk staaltje volwassenheid, nu Lowina op hoog niveau springt te gaan lopen soebatten over de werkelijke vader... Die ene nakomeling extra zal weinig uitmaken lijkt me...

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 09:45

silvana schreef:
Ik heb anders van heel farmer nooit gehoord .


Dat komt omdat Lowina onder de verkeerde vader bekend is geworden. Knipoog Anders had je er misschien wel van gehoord!

porsche17
Berichten: 9
Geregistreerd: 15-07-04
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 17:50

boertjesfan schreef:
ff voor de duidelijkheid: Punt heeft nooit tegen die journalist gezegd dat het dekgeld omhoog gaat. Het is en blijft 850 Euro. Dit wordt zaterdag dan ook gerectificeerd, maar het leed is wel geschied. Het is Punt nooit om financieel gewin gegaan, maar om de eer en gerechtigheid.
Er zijn wel meerdere leuke Farmers hoor:
Er loopt er een Grand Prix Dressuur, en er zijn er in totaal5 die GP springen......


Hij doet het volgens mij wel om het geld, want hij wist het al wel langer maar nu hij zag hoe goed lowina het nu doet heeft ie aktie ondernomen, staat in de tekst.......... vind t wel een beetje triest, als het hem om de gerechtigheid zou gaan had ie het al wel eerder gedaan toen lowina nog niet zo bekend was Cheese!

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 19:25

Pervinco schreef:
Van de ene kant snap ik alle commotie wel... Anderzijds... Die meneer Punt wist dus al minstens een jaar, zo mogelijk niet langer, dat Lowina een andere vader had dan 'verwacht'. Sterk staaltje volwassenheid, nu Lowina op hoog niveau springt te gaan lopen soebatten over de werkelijke vader... Die ene nakomeling extra zal weinig uitmaken lijkt me...


Dit hele gedoe is ook niet van de laatste week hoor, het speelt al een tijdje, maar er was geen DNA dus geen bewijs. Pas nu het zeker is komt het meer naar buiten, maar ik heb er een paar maanden geleden ook al het een en ander over gelezen hoor.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:46

Volgens dhr Rosie bestaat er helemaal geen Faldo X Orthos merrie...
Bureaucratie kan heel hinderlijk werken als je mensen er op moet wijzen dat ze een fout hebben gemaakt....
Want nu wordt dan Zoer mischien aangeklaagd wegens valsheid in geschrifte maar dat zou betekenen dat hij eigenhandig in het paspoort aan het schrijven is geweest.
Waar blijft dan de paspoort uitgevende instantie in dit verhaal, die hebben immers Faldo als vader in het paspoort gezet.
En waarmee heeft Zoer dan wat bedonderd?

Hilde_
Berichten: 10747
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:26

Die Arend Zoer is ook wel een 8erbaks mannetje, dus het verbaast me niets. Wij hebben ook een Farmer merrie lopen, ,maar dat blijft een E pony, de moeder is niet.Groot en farmer fokt ook niet zo groot. Maar tis wel een stoer beesiej.

Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:31

Giloni schreef:
Die Arend Zoer is ook wel een 8erbaks mannetje, dus het verbaast me niets. Wij hebben ook een Farmer merrie lopen, ,maar dat blijft een E pony, de moeder is niet.Groot en farmer fokt ook niet zo groot. Maar tis wel een stoer beesiej.


Ken je hem dan persoonlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 12:27

jemos, die man leeft toch van de fok, toch logisch dat hij het voor het geld doet!

boertjesfan
Berichten: 121
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 14:43

[quote="silvana"]Ik heb anders van heel farmer nooit gehoord .Heb je er geen foto van?
quote]
Wake up!! Farmer was samen met Farmer een van de toppers tijdens het verrichtingsexamen. Hij werd reservekampioen en NK voor 4-jarigen + hij won in dat jaar ook nog even de Benelux kampioenschappen voor hengsten.........En hij werd ook nog eens kampioen in de KWPN Hengstencompetitie. Hij heeft onder Eric vd Vleuten in het 1.40 geprongen en wordt nu Zzlicht uitgebracht........ Al met al niet zo heel slecht lijkt mij..... maar ja ik ben nu eenmaal een boertjesfan.

boertjesfan
Berichten: 121
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 14:44

[Wake up!! Farmer was samen met Farmer .[/quote]

Farmer en Ferro - bedoelde ik te schrijven

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:32

Over wake up gesproken Clown

Ik ben het overigens met Alane eens, vooral mbt het punt dat Zoer niet de enige is die hier een rol in speelt. De uitgevende instantie heeft óók een enorme fout gemaakt als dit waar zou zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 15:25

Ferro ken ik wel Schijnheilig .Maar waarschijnlijk vind ik die zo mooi dat ik de rest van de paarden niet meer bekeken heb. Haha! Haha! Haha! .
sorry ben maar een amateur ik ken alle verrichtings onderzoeken niet.En hij heeft in ieder geval te weinig gedaan om bij mij te zijn blijven hangen Knipoog .
Boertjesfan ik vind je wel iets te hevig pro farmer ,blijf mijn bedenkingen er bij hebben

boertjesfan
Berichten: 121
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 15:31

Hoe bedoel je bedenkingen? Mag ik geen fan zijn?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:48

Jawel hoor, maar je komt meer over als ('vertrouwelinge' van) Punt dan als fan van Farmer... Je reageerd ook enkel in topics waar Lowina besproken wordt. Kan me goed voorstellen dat mensen daar hun bedenkingen bij hebben, ik eerlijk gezegt ook.

boertjesfan
Berichten: 121
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:00

En al zou ik vertrouwelinge van Punt zijn, dan heb ik uiteraard nog altijd een eigen mening en blijf ik fan van Farmer...... Is het niet interessant om allerlei meningen te horen?? Zo kom je, als je alle meningen tenminste aandachtig bekijkt, tot een zo objectief mogelijk oordeel.....
V.w.b. het alleen reageren op Farmer-items, ik werd door iemand geattendeerd op Bokt.nl omdat er een Farmer item op stond, zodoende heb ik daar op gereageerd. Er zullen heus nog wel ander items komen waar ik op ga reageren, maar vooralsnog heeft dit onderwerp mijn aandacht. Ik neem aan dat jullie daar toch geen problemen mee hebben? Verward