Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Het stamboek is mede uit de rode cijfers door een forse bijdrage van 7186 leden die vorig jaar eenmalig €50 hebben gedoneerd. Die actie heeft in totaal €341.650 opgebracht. Zo'n 368 leden hebben de bijdrage niet willen betalen en zijn als lid geschrapt.
Heel jammer voor al die leden van het stamboek maar het ergste van alles is dat op 't centrum uiteindelijk alle manegepaarden er de dupe van zijn geworden. Als men denkt dat ze allemaal gewoon verkocht zijn aan lieve mensen hebben ze het mooi fout. Gelukkig heb ik er dan wel eentje gekocht maar dat hadden er eigenlijk 24 moeten zijn.
[/quote] Pellie schreef:maar dat het over de rug moest van leden vind ik schandálig!!!
ben ook uit het stamboek gegooid omdat ik niet wilde betalen. ik had dat geld op dat moment voor belangrijkere zaken nodig. dit heb ik in een brief aan hun meegedeeld en vervolgens kreeg ik allemaal dreigbrieven dat ze een deurwaarder enz. zouden sturen en m'n stamboekpapieren in beslag zouden nemen. diep triest
van zo'n vereninging hoef ik geeneens lid meer van te zijn. Pellie schreef:Citaat:Het stamboek is mede uit de rode cijfers door een forse bijdrage van 7186 leden die vorig jaar eenmalig €50 hebben gedoneerd. Die actie heeft in totaal €341.650 opgebracht. Zo'n 368 leden hebben de bijdrage niet willen betalen en zijn als lid geschrapt.
maar dat het over de rug moest van leden vind ik schandálig!!!
Fryske schreef:Hopenlijk brengt een nieuw bestuur ons weer tot elkander.