Virtuele bloemetjes: elf genomineerden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Virtuele bloemetjes: elf genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 10:58

*Bokt.nl
Bokt Community

Foto: Marlies Trap Fotografie

Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Nomineer een Bokker voor een bloemetje door een pb te sturen naar Banjer.

Het eerste bloemetje van deze keer is voor karuna. Haar schoonvader was terminaal en is nu overleden. We willen je heel veel sterkte wensen met dit enorm grote verlies... gecondoleerd.

Het tweede bloemetje is voor Arianne_94. Door de oorlog zat ze vast in Thailand. Inmiddels is ze gelukkig weer thuis, na een reis die niet zonder problemen verliep. Met dit virtuele boeket willen we je alsnog een hart onder de riem steken. En dit is ook voor iedereen die nu nog vastzit in Thailand of een ander land.

Het derde bloemetje is voor mirjamalvaro. Haar merrie is bevallen van een dood veulen. Heel veel sterkte met dit verlies, en een virtuele wortel voor Blossom.

Het vierde bloemetje is voor Detroit. Nieuwsredactielid Bellatrix heeft overlappende Myositis en moet daarvoor behandelingen via een infuus ondergaan in het ziekenhuis. Detroit is zo lief om met Bellatrix mee te gaan naar het ziekenhuis. Dat verdient een bloemetje!

Het vijfde bloemetje is voor Eveline77. Haar jonge paard heeft een CT-scan ondergaan en de uitslag was niet goed. Heel veel sterkte!

Het zesde bloemetje is voor Kabayo. Haar merrie Zilver is overleden na de geboorte van haar veulen. En het is helaas niet de eerste merrie die ze is verloren. Heel veel sterkte met dit grote verlies!

Het zevende bloemetje is voor Jolynne. Zij kreeg na 15 jaar de kans om haar oude verzorgpaard te kopen. Wat een geweldig mooie kans! Gefeliciteerd, en op naar nog heel veel mooie jaren samen!

Het achtste bloemetje is voor boedjang. Zij is van haar paard gevallen en heeft een open botbreuk in haar voet. Heel veel sterkte met het herstel!

Het negende bloemetje is voor Sanano. Haar lieve vriendin is overleden aan kanker. Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit immense verlies.

Het tiende bloemetje is voor Nelflobo. Zij moest haar paard laten inslapen en heeft een slecht gevoel overgehouden aan de euthanasie. Heel veel sterkte met het verlies van je paard en we hopen dat je de euthanasie inmiddels een plekje hebt kunnen geven.

Het elfde bloemetje is voor Melzazu. Haar partner is overleden aan complicaties na een ingreep. Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit grote verlies!

Getup

Re: Virtuele bloemetjes: elf genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:10

Zoeken jullie zelf , worden bokkers genomineerd, of ..?
Vraag me af , of iedereen dit fijn vindt , om hier nogmaals herinnerd Te worden aan bijv het overlijden van een partner of familielid?

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:17

Iedereen heel veel sterkte.

Detroit, lief van jou +:)+

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:35

Heftig, niet minder dan elf mensen deze keer... Maar naast veel ellende toch ook een hartverwarmend bericht van Detroit!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:41

<3 dank voor het bloemetje. Al valt dit in het niet als ik de anderen lees kwa verdriet.

:knuffel: Voor diegenen die het nodig hebben en <3 voor de helpers.

Hier worstelen we door met een stapeling van rottigheid. In de tussentijd heeft mijn papa een tia gehad en gelukkig daar niks aan overgehouden lijkt het. En mijn partner zit nu grondig in de kreukels terwijl er nog zoveel te doen is en hij met zijn poot hoog zit verplicht. -O- en ik kan zelf niet veel. Dus we worstelen nog even door hier %) ooit zal er weer rust komen ga ik van uit

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:47

Sterkte voor iedereen!
Wat een narigheid zeg

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:19

Detroit heeft het bloemetje dubbel en dwars verdiend. :D
En de rest die genoemd wordt natuurlijk ook!

En vaak worden mensen genomineerd voor een bloemetje via PB.
Als iemand liever niet in deze rubriek genoemd wordt kan je het via een Mod laten verwijderen.

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:20

Ah wat lief dat iemand me genomineerd heef.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:05

Oh dank je, keek even vreemd op toen ik mijn naam zag. <3 Gelukkig gaat het met Blossom weer goed. :knuffel:

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:07

Heel veel sterkte voor iedereen

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:41

Dank jullle wel voor het bloemetje, het is niet makkelijk maar probeer het een plekje te geven

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:50

Wat superlief dit bloemetje <3

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:50

Wat veel nare dingen zeg..heel veel sterkte aan ieder die het nodig heeft.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:18

Wat lief zeg <3 Dankjewel!

Wonkeydonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:33

Ontzettend verdrietige dingen komen er voorbij. Heel veel sterkte voor de mensen die moeten handelen met hun zware verlies. Y;(

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:00

Ach ik sta er ook bij. Wat lief!
Dankjewel.