Bokt Community
Het is alweer maart, wat gaat de tijd snel! Terwijl we in februari meeleefden met TeamNL op de Olympische Spelen (wat deden ze het goed!) en ons lieten verrassen door een maand met veel afwisseling in het weer – van winterse kou tot bijna lenteachtige dagen – draaide Bokt onverminderd door. Hoog tijd om terug te blikken op de leukste, opvallendste en meest spraakmakende quotes van februari.
Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Banjer.
[LZP] Bijzondere babynamen deel V
Citaat:Citaat:Heel apart ja. Zo hoorde ik er ook eentje met de W..
Welvaart.. geen autocorrectieCitaat:Nou maar hopen dat ie nooit in de bijstand komt
[LZP] Stom
Citaat:Citaat:Stom:
Naakte vrachtwagensCitaat:Naakte vrachtwagens? Hoe moet ik dat voor mij zien?Citaat:Die moderne zonder spiegels.
Met zon klein haast onzichtbaar cameraatje.
Ze zullen binnen waarschijnlijk echt prima zicht hebben, das t probleem niet.
Maar die vrachtwagens zien er zo gruwelijk naakt uit.
Mijn hoofd valt daaroverCitaat:Zicht is fantastisch in die dingen, 360 graden om de hele auto heenCitaat:Das top.
Maar hang dan tenminste een vijgenblad op de plek van de spiegelCitaat:Normaal;
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Naakt;
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zedelijk bedekt;
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[LZP] Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16
Citaat:Citaat:Wachten bij de fysio. Hun stoelen zitten niet lekker
Dat is ook een verdienmodel, als je nog geen rugpijn hebt dan krijg je die daar wel
[BB] Wat voor vogel was dit?
Citaat:Citaat:Dus, grote kans op kerkuil en even navragen in die groep?
Er heeft een tijd een kerkuil aan de andere kant in de hooiberg gezeten, vlak boven mijn parkeerplaats. Ik vond regelmatig uileballen en flatsen op mijn auto.
Dan zal dit best wel de Halloween versie van die Kerkuil zijn.
[VMR] Eclectische fietsen DRAMA
Citaat:Eclectisch.... dat is fietspaden vermijden.
Zie willekeurig welk woordenboek. "Eclectisch": het beste uitkiezend
[ENT] Olympische Spelen Milaan
Citaat:Citaat:Hij kwam toch een heel eind!
Ja, 5km.
Kookaburra @ [HK] Tellen totdat...... POEF! Deel 53
Citaat:Citaat:Ben ik even een dag minder op bokt... Gaat Apc er op het werk ineens met een prijs vandoor!
Ijs is best koud. Brr.
58Citaat:Moet je het in de oven doen!
60
[NM] Datalek Odido
Citaat:Citaat:Wij hebben ook een mail gehad dat de gegevens gelekt zijn. Nu heeft mijn man op de bank app ingesteld, dat hij bij iedere afschrijving een appje krijgt, zo kan hij meteen zien als er iets dubieus is afgeschreven.
Helaas hebben we een gezamenlijke rekening, en ziet hij ook al mijn (paardgerelateerde) aankopen direct
Hahahaha
"DAT ZIJN DE HACKERS LIEVERD!!! DIE HEBBEN OOK EEN PAARDENHART!!!"

dus wat doet die quote hier?