25 jaar Bokt, statjes?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

25jr_Bokt

25 jaar Bokt, statjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 17:00

*Bokt Nieuwsredactie
Bokt Community

Afbeelding ter illustratie. Foto: Marlies Trap Fotografie

En zo langzamerhand gaan we al weer op weg naar de negende van de volgende maand. Na in februari stil gestaan te hebben bij alle vriendschappen en relaties die hier ontstaan zijn, is het 9 maart tijd voor een ander onderwerp. En eigenlijk is het geen onderwerp, want het onderwerp moet nog gekozen worden.

Het is wel iets dat redelijk onlosmakelijk met Bokt verbonden is, waar vaak erg enthousiast op gereageerd wordt. Dus wij vonden dat het in dit jubileumjaar niet kan ontbreken. Ik heb het uiteraard over statjes!

Maar Bokt zou Bokt niet zijn zonder jullie, dus wij vroegen ons af waar jullie graag statjes van willen zien. Als je denkt aan 25 jaar Bokt, welk statje mag dan volgens jou niet ontbreken? Laat het ons weten door een reactie in dit topic, een pb'tje aan de gebruiker 25jr_Bokt of aan een van de andere teamleden.

Overigens geld dat niet alleen voor statjes: Als je een (idee voor een) onderwerp hebt waarvan je denkt 'daar moet dit jaar gewoon aandacht aan besteed worden!', laat het ons weten! Wie weten vind je jouw idee dan een keer op de negende van de maand op de voorpagina!

En hebben jullie de 'nomineer-knop' al gezien? Dat is het bekertje onderaan berichten ouder dan 30 dagen. Hiermee kan je je favoriete topic in 25 jaar Bokt nomineren om uitgelicht te worden. Dus zoek vooral het topic op dat je het meeste bij gebleven is, het meeste ontroerd heeft, je het meeste heeft laten lachen of dat om welke reden dan ook verdient om in het zonnetje te staan.

Maar voor nu dus eerst de vraag, waar zouden jullie graag statjes van zien? We kunnen overigens niet garanderen dat we alle statjes ook geven, sommige dingen vindt het databeest niet leuk om aan te leveren, of liggen te gevoelig/privé (statjes over temmen, zoals wie het vaakste temt of op wie het vaakste getemd wordt, worden bijvoorbeeld niet gegeven). Desondanks, kom maar op met die ideeën!

Jolliegirl

Re: 25 jaar Bokt, statjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:21

Ik ben wel benieuwd in welke maand er de meeste TEM's binnenkomen.

Op welk tijdstip de meeste bokkers online zijn.

En wie er in de kortste tijd de meeste berichten plaatst ( maar sowieso is dat Bellatrix :') )

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:38

Haha Bella Berichtenkampioen :D
En Cayenne en Suzanne, die zullen ook wel hoog staan denk ik. Die zie ik in ieder geval veel voor mijn gevoel :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:41

Suzanne en Cayenne posten voor mijn gevoel veel meer dan ik hoor. :=

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:57

Leuk statjes *\o/*

De "wie doet het meeste.... "(vul maar in) zijn altijd leuk :j

Wie zegt het meeste een bepaald woord :D

Hoevaak is de wel bekende groentensoep oplossing nog besproken :Y)

Wie plaatst het meest divers dus niet altijd in 1 topic of plek van het forum. Dat lijkt me ook leuk om te weten. :D

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:59

Ik denk dat DuoPenotti daar ook bij hoort, die kom je bijna in elk topic tegen :j

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:39

oh leuk, de nomineer knop. Ik duik even mijn oude berichten in :)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:52

EvaC schreef:
Ik denk dat DuoPenotti daar ook bij hoort, die kom je bijna in elk topic tegen :j

Oh ja, die ook ja :j
Ik verbaas me er altijd over dat zij een groot deel van wat mensen zoeken in het "ik zoek" topic weet te vinden :D