25 jaar Bokt, liefde en vriendschappen, Valentijn!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

25jr_Bokt

25 jaar Bokt, liefde en vriendschappen, Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 18:04

*Bokt Nieuwsredactie
Bokt Community

Afbeelding ter illustratie. Foto: Marlies Trap Fotografie

Wie de confetti nog steeds aan heeft staan, kan het niet ontgaan zijn: het is Valentijnsdag vandaag! (Wie de confetti niet meer aan heeft en dat wel wil, kan dat hier doen: BartVB @ [BZ] Confetti?) Overigens is het logo van deze week wederom gemaakt door onze eigen NadjaNadja! NadjaNajdja, bij deze, ook jij toch even in het zonnetje <3

We weten dat er op Bokt meerdere relaties ontstaan zijn, al dan niet met behulp van Biks & Bytes. Een aantal daarvan mogen we vandaag uitlichten, zoals bijvoorbeeld Aranel:
Aranel schreef:
Hoi!
Ik heb mijn man ontmoet via de 1 april grap van Bokt en tweakers :D
Inmiddels dus getrouwd en 2 kinderen rijker!

Gefeliciteerd Aranel en wij zijn altijd blij te horen dat een grap zó uit de hand kan lopen!

Bowena_84 kwam tot dezelfde ontdekking, toen ook zij nietsvermoedend meedeed met de 1 april grap:
bowena_84 schreef:
Hi!

Het leek me leuk om mijn verhaal te doen!

1 april 2013 zat ik te wachten op bezoek, want ik was jarig! Bokt staat bekend om zijn leuke 1 april grappen, maar voor mij staat Biks&Bytes nog steeds boven aan! Nog los van wat het me gebracht heeft heb ik die dag lopen gieren van het lachen door de matches die werden gemaakt en de verhalen die los kwamen.

Maar die dag had ik ook een match. Een zekere heer uit het oosten die zich verveelde tijdens zijn werk. We raakten aan de praat en toen bekend werd dat de site gesloten zou worden wisselden we nummers.

Begin mei zagen wij elkaar voor het eerst en sloeg de vonk gelijk over. Rond november 2013 besloten we onze relatie officieel te maken en hebben we gelat. Hij in het uiterste oosten en ik in het uiterste zuiden.
Eind 2015 was ik de treinreizen zat en besloot mijn boeltje en katten te pakken en richting het oosten te vertrekken.

Inmiddels woon ik hier 10 jaar, zijn we getrouwd, hebben een eigens huis en 3 prachtige kinderen! Ons leven gaat helaas niet over rozen door vele omstandigheden en onze relatie heeft meermaals zeer onder druk gestaan, recent zelfs nog. Maar telkens weten we elkaar weer te vinden. Dit jaar 13 jaar sterk, dankzij eens van de leukste 1 april grappen die Bokt ooit verzonnen heeft!!

Wat een geluk dat jullie telefoonnummers uitgewisseld hebben! Wie had kunnen denken dat een 1 april grap zulke gevolgen kan hebben. Super fijn dat jullie, ondanks de strubbelingen die jullie meegemaakt hebben, er nog steeds blij mee zijn!

Galja ontmoette haar partner niet via Biks en Bytes, maar wel degelijk via Bokt:
Galja schreef:
Hoihoi ,

Ik ben al jaaaaren een setje met bokker “keci”
Kees ( z’n echte naam) is allang geen actieve bokker meer en is ook al z’n inloggegevens kwijt dus kan alleen nog al gast meelezen op Bokt.
Ik zelf ben een fanatieke meelezer maar ook niet echt een fanatieke poster.
Maar toch… zonder Bokt hadden we elkaar nooit ontmoet.

Ons eerste contact was een pb op 05-06-‘07.
Wij ( mij ouders en ik) hadden sinds 1 juni een pensionstal overgenomen en ik had oa op Bokt een advertentie geplaatst dat ik stalling aanbood.
Kees was de eerste die reageerde, de eerste die kwam kijken én, samen met een andere stalgenoot, m’n eerste “klant”.
Hij kwam langs om te kijken en, al wil ik het niet direct “ liefde op het eerste gezicht” noemen, hij had wel gelijk m’n aandacht.
Toen hij eenmaal bij mij op stal stond begon de relatie “ pensionhouder/ klant “
Langzaam veranderde dat omdat we ook samen vaak een buitenritje maakte, wat dronken in de kantine en wat later ook naar sprinconcoursen gingen.
Langzaam ontwikkelde zich gevoelens tussen ons die we allebei een plaatsje moesten geven.
Er was nl 1 “maar”… ons leeftijdsverschil.
Ik zeg nog steeds, het stond niet op z’n hoofd toen ik hem leerde kennen :+
We gingen vaak samen op pad, pakten een bioscoopje, gingen uit eten en naar concert, dierentuin kortom, we hadden het fijn samen.
Na bijna een jaar om elkaar heen draaien en een hele fijne vriendschap, hakten we op een avond de knoop door, we waren gewoon VERLIEFD!! <3 *\o/*
Onze ouders ( die toen nog allemaal in leven waren) hebben er nooit een probleem van gemaakt. Mijn ouders kenden hem tenslotte al goed van op stal.
Helaas moesten we een paar maanden later stoppen met onze stal, het was met geen mogelijkheid rendabel te krijgen.
Ik trok bij Kees in en tijdens onze eerste vakantie samen vroeg hij me op 09-09-‘08 ten huwelijk ^&+
Het zou nog heel wat jaren duren eer we elkaar het Ja-woord zouden geven.
Na 2008 volgden er nl jaren van veel zorgen om én zorgen voor onze ouders die inmiddels helaas allemaal overleden zijn ;(
In 2020 werd onze eerste zoon geboren, 12-12-‘22 gaven we elkaar op een ijskoude maandagochtend het Ja-woord en afgelopen augustus mochten we onze 2e zoon verwelkomen.
Dit alles had nooit gebeurd zonder Bokt want waarschijnlijk hadden we elkaar dan nooit ontmoet….

We hebben nog steeds paarden. Rijden al jaren niet meer maar alles wat we nog hebben staan ( 2 paarden, een Haflinger en 2 shetjes) is inmiddels oud, op en versleten.
Maar het herinnert ons wel aan de prachtige tijd van uren buitenrijden, ook nog samen met m’n vader (die ook een paardenman in hart en nieren was)

Hopelijk kan je er een leuk stukje van breien!!

Die paarden zorgen toch maar mooi voor veel liefde in de wereld! Galja, dank je wel voor het delen.

Fijne Valentijnsdag iedereen!

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:15

<3 <3 <3

palousa_boy

Re: 25 jaar Bokt, liefde en vriendschappen, Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:26

Ben toch mede dankzij bokt ook 12 jaar getrouwd geweest :+

EngeltjeS

Re: 25 jaar Bokt, liefde en vriendschappen, Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:44

Wat een leuk overzichtje zo!