Bokt Community
Januari zit er alweer op. Het was een maand vol afwisseling en tegenstellingen. Zo is er al twee keer een sneeuwperiode geweest. In het noorden van Nederland is het koud en winters, terwijl het in het zuiden bijna voorjaar lijkt qua temperatuur. Wat vinden jullie van de winter? Zijn jullie er blij mee, of mag het nu wel weer voorbij zijn?
Gelukkig hebben jullie ons weer verblijd met een paar leuke uitspraken. Ze staan hieronder verzameld.
Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Banjer.
[LZP] Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16
Citaat:Citaat:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mijn vriend had 29 cm gemeten zei ie.. moet wel zeggen dat het op de foto minder lijkt.
Is dat niet man eigen.?!![]()
[NM] Trump herkozen, gevolgen en follow up #2
Citaat:Citaat:Voor zich een wereldkaart waarop Amerika nog veel meer uit proportie groot getekend staat als wat men nu met de al vertekenende Mercatorprojectie gewend is.
Zou hij wel weten dat Groenland helemaal zo groot niet is als het op die kaart lijkt te zijn
Citaat:Alleen leven er geen pinguins op groenland.Wel ijsberen die in de buurt komen
![]()
Citaat:De ijsbeerpopulatie staat qua voedsel nu al onder druk daar, dus een vet hapje zal daar welkom zijn...
[LZP] Orchideeen doen het goed maar bloeien nooit meer
Citaat:En anders die neppers bij de IKEA halen, ik geef die soms weleens water.
[LZP] Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16
Citaat:Voor 65 leerlingen sinaasappels uit staan persen...
Echt per sinaasappel zaten wel 15 pitten...
Citaat:Pittig
Citaat:Citaat:Pittig
[HAR] Wollen singel, hoe lang gaat deze mee?
Citaat:Citaat:Gaat dat goed in de droger? Ik zit namelijk een beetje met hetzelfde probleem; dat het wol wat aan het vervilten is en ik het met een magic brush niet helemaal meer goed krijg..
Dat gaat fantastisch.
Ik durfde het eerder nooit, al had ik op bokt gelezen dat het kon.
Maar heb zelf een nieuw dekje van Mattes gekocht en het staat letterlijk in de onderhouds instructies, dat je hem na het wassen moet drogen in de droger.
Dus sindsdien doe ik het ook en het resultaat is echt verbluffend (verfluffend)

Wel ijsberen die in de buurt komen