Elisa2 ontmoet potloodventer tijdens buitenrit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Elisa2 ontmoet potloodventer tijdens buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:39

* Bokt Nieuwsredactie
Bokt Community

Voor een nieuw community onderdeel vroegen we jullie naar je bijzondere verhalen tijdens buitenritten. Het kan niet gek genoeg zijn, alles mag! Bokt zou Bokt niet zijn als jullie daar niet gelijk gehoor aan gaven. We hebben leuke verhalen binnengekregen en Elisa2 trapt dit onderdeel af.

Elisa2 schreef:
Het eerste wat ik me kan herinneren was toen ik een jaar of dertien was en in het bos reed met het paard van mijn ouders en een vriendinnetje op haar verzorgshetlander. We kwamen een man tegen in een lange regenjas, die zijn jas opendeed toen wij in de buurt waren en naakt bleek te zijn. Een potlood venter dus..ik ben hard weg gegaloppeerd om er vervolgens achter te komen dat mijn vriendinnetje achter was gebleven. :o Dus weer terug gegaan, haar Shet wilde niet vooruit _O- maar gelukkig is er verder niks gebeurd en was die man weg.

De tweede was tijdens een bosritje op een ruiterpad met hindernissen. Was lekker aan het galopperen en springen en ineens lag er naast zo'n hindernis een vrijend stelletje. Gelukkig trok het paard zich daar niks van aan.

Derde was tijdens een bosritje met een paard van mijn werk. Dat was een beetje een sloom sukkeltje. Er was een paardenverhuur bedrijf in de buurt. En toen ik aan het rijden was werd ik ingehaald door een loslopend paard van dat bedrijf waar de ruiter vanaf was gevallen. Ik wilde er achter aan galopperen om dat paard te vangen voordat hij op de weg zou komen. Maar het paard waar ik op zat wilde gewoon niet snel genoeg galopperen dus dat is helaas niet gelukt. :+

Vierde, niet helemaal tijdens een bosrit. We waren op ruiter driedaagse, toen we in de ochtend wakker werden en naar de paarden gingen, hadden ze allemaal witte stippen. Dat had de instructeur gedaan voor de gein, we moesten die dag naar huis rijden en kregen enorm veel aanspraak. Mensen dachten dat de paarden ziek waren haha.

Gelukkig zat ik op de Fjord, daar vielen de stippen niet zo op. :+
De tweede foto is van dit verhaal. Andere twee zijn willekeurig want van de paarden in de verhalen hierboven heb ik geen bosrit foto's.

Afbeelding

Volgende keer lezen we alles over de buitenrit van Juut.

KleinBoefje

Re: Elisa2 ontmoet potloodventer tijdens buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 01:05

_O- Je zal het maar tegenkomen.