Kijk vanavond live naar de Friese avond van Indoor Friesland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Kijk vanavond live naar de Friese avond van Indoor Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 14:52

Omroep Fryslan
Algemeen

Bram Chardon is blij na afloop van zijn vaardigheidsproef op het EK Vierspannen. Foto: ©Massimo Argenziano/FEI

Ben je liefhebber van het Friese paard? Dan moet je vanavond zeker naar de website of app van Omrop Fryslân gaan, want daar is vanaf 19.15 uur via een livestream de Fryske jûn van Indoor Friesland te zien.

Indoor Friesland is een van de jaarlijkse hippische hoogtepunten in onze provincie. Er is volop aandacht voor alle facetten van de paardensport: tuigpaarden, dressuur en springen.

Spectaculaire onderdelen
De Fryske Jûn opent met een eerbetoon aan de sport: de huldiging van Europese kampioenen Bram Chardon en Marijke Visser.
Daarna nemen de beste Friezen en paarden het podium over, met de Nationale Prijs Der Besten, het Nederlandse Kampioenschap Friese Dekhengsten voor de Sjees en de beste Nederlandse Young Riders. Alles staat in het teken van stijl, presentatie en harmonie tussen paard en ruiter.

Kabayo

Re: Kijk vanavond live naar de Friese avond van Indoor Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:46

Hopelijk onthoud ik het, ik zal even zien of ik het op de TV krijg :D

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:08

ah leuk, thnx voor de tip!
@ Kabayo; ik heb even gekeken in de gids van mijn tv bij Omrop Fryslan, maar echt op tv zelf wordt het dus niet uitgezonden. wat je wel zou kunnen doen is op een laptop/tablet kijken, of bijv. streamen/casten naar je tv scherm als je een smart tv hebt.
Denk dat ik het op die laatste manier ga doen; op mijn laptop op de site de livestream aanzetten, en dan mijn laptopscherm af laten spelen op m'n tv scherm. :)

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:09

JoyCiej007 schreef:
ah leuk, thnx voor de tip!
@ Kabayo; ik heb even gekeken in de gids van mijn tv bij Omrop Fryslan, maar echt op tv zelf wordt het dus niet uitgezonden. wat je wel zou kunnen doen is op een laptop/tablet kijken, of bijv. streamen/casten naar je tv scherm als je een smart tv hebt.
Denk dat ik het op die laatste manier ga doen; op mijn laptop op de site de livestream aanzetten, en dan mijn laptopscherm af laten spelen op m'n tv scherm. :)

Jaa dat bedoelde ik ook, ik wil het dan streamen naar de chromecast. Maar niet alles wil streamen haha. Zal zo even kijken

vierspan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:11

Heeft er iemand een link?

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:13

De livestream op de website, het begint zo

Edit
Nu twijfel ik ook of dit niet gewoon de televisie programma’s zijn ipv de livestream. Welke moet ik hebben?

vierspan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:21

Ik heb 'm gevonden
Laatst bijgewerkt door vierspan op Gisteren, 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:21

vierspan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:38

Hopelijk zoomen ze nog wat in opgelost *\o/*
Laatst bijgewerkt door vierspan op Gisteren, 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:40

vierspan schreef:
Hopelijk zoomen ze nog wat in

Denk ik niet. Maar verwacht dat behalve de officiële momenten er met deze groothoek voldoende te zien zal zijn :)

Edit: Te vroeg verstuurd. Ze zoomen dus wel in :+

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:38

Vervelend als er iets is dat we niet zien wat, net ook al iemand met een kapotte streng ? Wat gebeurde er? Sneu voor de deelnemer! Hopelijk paarden en hunzelf geen schade

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:40

Kabayo schreef:
Vervelend als er iets is dat we niet zien wat, net ook al iemand met een kapotte streng ? Wat gebeurde er? Sneu voor de deelnemer! Hopelijk paarden en hunzelf geen schade

Ja vind ik ook. Een ongeluk hoef ik echt niet in beeld, maar materiaalpech kunnen ze wel iets uitgebreider laten zien en beetje toelichten voor het thuispubliek..

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:00

Ik vond Gouverneur eerlijk gezegd beter lopen dan Gosse bij het overkampen..