Bokt Community
September is weer voorbij, en daarmee ook de zomer. De astronomische herfst is weer begonnen, dus het minder mooie weer zal ook niet lang meer op zich laten wachten. De dagen worden korter. We staan in het donker op, en het duurt niet lang meer voor we ook weer in het donker thuiskomen. En toch heeft het herfstige weer wel wat... lekker met een warme kop thee en een dekentje op de bank zitten, met de laptop of tablet op schoot. Dus meer dan genoeg tijd om ons weer te verblijden met een paar leuke uitspraken

Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Banjer.
[LZP] Wat was je grootste miskoop?
Citaat:Citaat:Citaat:Eigenlijk moeten we een 'foute aankopen-ruil markt' maken
Iemand een HBO diploma ruilen voor een geurkaars?![]()
![]()
Heerlijk dit
Citaat:Citaat:Citaat:Mijn man..
Ex man nu?
Nog niet. Kennelijk hebben leveranciers het recht eerst problemen te verhelpen alvorens men mag retourneren. De klacht is in behandeling en er wordt getracht het probleem te fixen…
[BB] Wat voor vlinder wordt dit?
Citaat:Citaat:Volgens Waarneming.nl is het een knobbelzwaan
Is dat een vlinder met identiteitscrisis?
[LZP] Dingen waarbij 'het muntje' wel heel erg laat viel..
Citaat:Ik heb zo eentje als pmarena, ben linkshandig en ik doe ook schrap schrap schrap en niet schrappeschrappeschrap. Met aardappels doe ik wel schillen zonder het contact met de aardappel te verliezen. Zo'n lange sliert weet je wel.
Muntje dat het mesje aan twee kanten geslepen is was hier al gevallen. Het waarom ervan alleen nog niet. Misschien is het voor als je heel erg je zelfbeheersing verliest en iemand te lijf gaat die je wil verrassen in de aanval met schrappeschrappeschrap?
[LZP] (Kleine) aankopen die je leven vermakkelijkt hebben
Citaat:Citaat:Wacht… je kunt eieren koken in de airfryer??
Jazekr! Een vriendin van mij heeft dat ook gedaan. Werkte perfect. Het nadeel is wel dat ze over 30 jaar nog eigeel uit de structuurverf van de muren moet peuteren maar ze waren wel snel klaar.
![]()
Ik zal uit privacy overwegingen het filmpje hier niet delen maar ik moest zowat aan de beademing van het lachen. Die dingen vielen onder de wet wapen en munitie.
[LZP] Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15
Citaat:haha, ja sorry
Altijd iets in je mond voelt zo groot en dan heb je het te pakken en dan denk je, was het dat nu echt![]()
Hopelijk ben je het snel kwijt, want zeker vervelend.
en terwijl ik dit schrijf...laat maar...
Citaat:Citaat:Een kat die gekotst had op de trap over meerdere tredes. Echt waarom? Wel heel blij dat ik een gelakte trap heb…..
nieuwe soort slinky?!
[LZP] Wat is dit voor spin?
Citaat:Wellicht dat een spinnenpsycholoog, ook wel spindoctor, daar bij kan helpen?
Citaat:Wat een monsters zeg![]()
Ik fik echt mijn huis af en anders mijn man wel
[NM] Wolf Ne, Be, Du deel 4
Citaat:Heb zin om dit soort opmerkingen op sm te posten....ik pak mijn popcorn er alvast bij.![]()
-Scheelt weer een boswandeling. De wolf komt nu gewoon zelf even checken of je thuis bent.
-Bossen vermijden? Geen probleem, de wolf heeft inmiddels een ov-chipkaart.
-Gezellig toch? Je hoeft niet meer naar de natuur, de natuur komt naar je toe… met tanden.
-Kijk uit bij het buitenzetten van het afval, de wolf denkt dat het een drive-thru is.
-Geen stress, hij belt netjes aan voor hij hapt. We leven tenslotte in een beschaafd land.
-Perfect! Nu kun je Netflix kijken én een wolf zien zonder de bank te verlaten.
-Nieuw buurtfeestje: 'welkom-wolf-bbq' (breng je kinderen mee).
Citaat:Glenn is wel een echte groene. Compleet Co2 neutraal: de onzin die hij uitstoot wordt volledig gecompenseerd door het hout van zijn groeiende neus.
[HK] JA! De modjes tellen ook tot poef - deel XIII
Citaat:Citaat:Nee, daar had ik vandaag al last van.
(gisteren is die kast in z'n geheel versleept en tijdelijk in 't schuurtje geparkeerd)
35
En gisteren de kat uit elkaar halen en zo verhuizen was geen optie ?
13
[PP] Harmonie in chaos vinden
Citaat:Mijn auto is vandaag gemaakt. Ik ben wel nog steeds ziek dus voorlopig mag ie even aan de longe werken want ik houd al een week amper eten binnen laat staan dat ik inspanningen kan doen.
[MWS] Toon je blauwe plek(ken) topic
Citaat:Wij hadden Jimmy de ouassant. Rot beest. Die heeft zijn laatste jaren gesleten in het weitje naast de kebab zaak. Als waarschuwing

nieuwe soort slinky?!

terwijl de heren dan gewoon rustig in hun wei stonden te wachten, zelf met de poort open omdat ik die vergeten was dicht te doen
sinds dien houdt hij me goed in de gaten om weg te rennen als ik in de buurt kom