Bokt Community

Als er wel paarden over de regenboog zijn gegaan maar hier niet tussen staan, kan dat verschillende redenen hebben. De eigenaar is er misschien nog niet klaar voor, reageert niet op mijn PB of heeft er geen behoefte aan.
Celina

kevinsky schreef:Celina was alles wat ik toen niet zocht. Maar werd uiteindelijk wel alles wat ik nodig had.
Mijn maatje, mijn leermeester, mijn luisterend oor en veilige haven. Nog zo veel dromen.. Maar helaas kwam aan ons verhaal samen een abrupt einde, door een super vervelende blessure. Ik ga je missen maatje.
Boefje

Unleash schreef:Ik ga je missen, lieve Boefje. Je hebt mijn hart veroverd, maar ook die van vele anderen die jou hebben ontmoet. Met jouw leuke karakter en fantastische looks stal je altijd de show.
Nu mag je eindeloos galopperen over de groene weides. Je kreeg plots een hersenbloeding. Het moest zo zijn dat ik per toeval op stal was en ik bij jou kon zijn tijdens jouw laatste uren op deze wereld. Ik denk elke dag aan jou en aan de leuke herinneringen die we samen hebben gemaakt.
Love Song

petitparis schreef:Nog geen maand eerder grapten we: “Die dure grasmaaier gaat zeker nog 10 jaar mee!” helaas ben je maar net 20 geworden. Je was een pittige dame met een sterk karakter, letterlijk klein maar dapper. Je was trouw, ging door vuur en deed altijd je best of je nu fysiek in orde was of niet. Uitzonderlijk zei je, voor mijn onbekende redenen, eigenwijs “nee” en zette een trillende onderlip op. Wat volgde was altijd een verrassing. Ik kan boeken schrijven over onze avonturen op de renbaan, in het bos, aan zee, op wedstrijd en alle “accidentjes”. Lieve Love Song, ik hoop dat je hebt genoten van je relatief korte pensioen. Mijn ogen en oren zullen je nog lang blijven zoeken als de kudde komt aan gegaloppeerd.
Dank je voor de 17 jaar die ik samen met jou mochten delen. Tot we elkaar weer zien