Bokt Community
Over de Regenboog

Over de regenboog is een rubriek binnen de Bokt Community. Hierin willen we overleden viervoeters een laatste eerbetoon geven op [VN] Voorpagina Nieuws. Bellatrix verzorgt Over de Regenboog.
Als er wel paarden over de regenboog zijn gegaan maar hier niet tussen staan, kan dat verschillende redenen hebben. De eigenaar is er misschien nog niet klaar voor, reageert niet op mijn PB of heeft er geen behoefte aan.
Als er wel paarden over de regenboog zijn gegaan maar hier niet tussen staan, kan dat verschillende redenen hebben. De eigenaar is er misschien nog niet klaar voor, reageert niet op mijn PB of heeft er geen behoefte aan.
Deze maand hebben we één paard over de Regenboog, ik had meerdere PB's de deur uitgedaan maar ik heb geen reactie gehad dus we steunen deze maand maralyn met het verlies van haar Jana.
Jana

maralyn schreef:"een paard die zonder staart, de hemel intreedt. Dan weet de hemel dat het paard een topper is geweest."
Je was nog maar elf. Maar je pezen konden door DSLD niet meer mee.
Wat hebben we genoten samen, vanaf dag 1 dag je bij me was. Gekocht als 5.5 jarige. En op een week na, precies zes jaar bij me gehad.
Ik heb jou alles gegeven, jij hebt mij alles gegeven.
Het laatste wat ik je kon geven, was pijnvrij worden..
Ik blijf altijd van je houden, lieve jana.