Expositie paarden- en hondenschilderijen in Kalenberg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Expositie paarden- en hondenschilderijen in Kalenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-25 20:23

Bokt Nieuwsredactie
Algemeen

Afbeelding ter illustratie. Foto: Marlies Trap Fotografie

Voor de liefhebber van paarden en Jack Russells is er in Kalenberg, in de kop van Overijssel, een leuke expositie te zien. In ’t Lokaal, in het oude kerkje in het dorp, exposeert kunstenares Inge van den Berg haar pasteltekeningen van met name Jack Russells en paarden. Haar uitdaging is om het leven in haar tekeningen ook echt tot leven te brengen. Inge van den Berg woont in Kalenberg en heeft een jarenlange fascinatie voor het tekenen en schilderen van dieren. Haar eigen Jack Russells en haar ervaring als ruiter inspireren haar voor haar tekeningen. De liefde en haar oog voor detail zie je erin terug. Ze heeft veel verzoeken gehad om te gaan exposeren en nu is het dan zover. De expositie is vrij toegankelijk, zodat je de tijd kunt nemen om alles van dichtbij te bekijken. De schilderijen en tekeningen zijn nog te zien tot 3 augustus 2025. ’t Lokaal is gevestigd aan het Kalenbergerpad 2 en geopend van dinsdag tot en met zondag. Op maandag zijn ze gesloten.

Gebruikte bronnen:

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-25 08:49

Deze expositie ga ik zeker bezoeken. Van wat ik zo via de links zag zijn het hele mooie werken.
Paarden en Jack Russells passen ook precies bij mij. <3 <3