Ruiter naar ziekenhuis na val van paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Ruiter naar ziekenhuis na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-25 15:54

Omroep Gelderland
Algemeen
Ingezonden door een Bokker

Afbeelding ter illustratie. Foto: Marlies Trap Fotografie

LUNTEREN - Een ruiter is zondagmiddag gewond geraakt in Lunteren. Door nog onbekende oorzaak viel de ruiter van zijn of haar paard op de Immenweg.

Het ongeval gebeurde rond 17.00 uur. Een 112-verslaggever zegt dat de brandweer eraan te pas moest komen om de gewonde ruiter uit het bos te halen en naar de ambulance te brengen. Het slachtoffer is vervolgens naar het ziekenhuis gebracht.

Waardoor de ruiter van het paard viel is niet bekend. Ook is niet duidelijk of het dier ook letsel opliep.

Niwla

Re: Ruiter naar ziekenhuis na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 15:57

De ruiter schijnt in het ziekenhuis te liggen met een gebroken rug, het paard is ongedeerd.

pateeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 17:12

Oei, een gebroken rug :( . Hopelijk herstelt de ruiter snel. Gelukkig is het paard wel ongedeerd!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 18:45

Niwla schreef:
De ruiter schijnt in het ziekenhuis te liggen met een gebroken rug, het paard is ongedeerd.

Ik heb in deze zelfde situatie gezeten en ik zou echt echt niet blij zijn als dit zo het internet op gekwakt werd.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 18:49

Tazzey schreef:
Niwla schreef:

Ik heb in deze zelfde situatie gezeten en ik zou echt echt niet blij zijn als dit zo het internet op gekwakt werd.

tis ook topgeheim

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 18:54

Tazzey schreef:
Niwla schreef:

Ik heb ook in de situatie gezeten en mij zou het geen r**t interesseren :+ staat geen naam niks bij

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 19:13

Hopelijk komt de ruiter er weer helemaal bovenop.

Persoonlijk zou ik wel willen weten wat de reden is, want als ik lees Immenweg dan is het wel middenin wolvengebied daar.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 19:50

Een gebroken rug is wel heel breed.

Kan een scheur breuk in 1 wervel of veel meer zijn.. dus kwa privacy valt het ook wel weer mee. Staat geen naam ect bij.