Beste Bokkers, Vandaag is de grote dag, dat ik mijn verjaardag vieren mag. Een cadeautje hoort daarbij, dus daarom vandaag een puzzel van mij! Die van gisteren ging blijkbaar minder goed, dus hopelijk weten jullie wel wat je hiermee moet!' Ook dit antwoord moet je weer goed bewaren, Dat gaan jullie allemaal nog wel ervaren. De puzzel van gisteren, zit er maar niet mee, dat komt allemaal best oké. Doe gewoon maar je best, dan volgt vanzelf de rest. Misschien zie je me vanavond nog even weer, Maar ik heb nog meer projecten in beheer. Overal cadeautjes afgeven, Dat duurt soms best wel even. Denk niet dat ik jullie vergeet, Want jullie weten dat ik alles weet.
Veel plezier!
Mijn buurkan was een eenvoudige man, maar kon z’n paarden niet uit elkaar heuden. Daarom knipte hij bij een van de paarsen een stuk van de staart af. Dat hielp wuinig, want die staart groeide snel week aan. Toen knipte hij een stuk van de minen van hetzelfde paard af. Maar ook die groeiden nazuurlijk weer aan. Tenslotte nam hij een meetlat en mat de paarden. "Verrek!", riep hij uit! Want teen pas merkte hij dat het zwarte paard drie centimeter gloter was dan het witte paard.
Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man
Sint is denk ik ietwat in de war? Uw verjaardag is morgen, tis niet dat ik u sar.
Ik lees een verhaal, maar zie geen vraag? Wat is hier te raden, dit is een beetje vaag
Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe Veronia (v. Macho Polo), Sylfonia (v. Leffe) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 drachtig van Major (Mylord x Valentin) - Wainonia (v. Oliver) [FA] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje
Hé Sint, wat een grappig relaas, Maar ach, die schrijffouten zijn wat dwaas, Ik denk, de vermoeidheid slaat bij de Sint toe, Nu maar even kijken wat ik met dit verhaaltje doe!
Met katten doorgebrachte tijd is nooit verspilde tijd [Sigmund Freud] Sinds wanneer is onwetendheid een opinie? [Dilbert] Niet alles wat staat geschreven is waar. [Mijn vader]
Problemen moet je niet kopen, die krijg je vanzelf. [Annekee] ZOLDEROPRUIMING, ik geef van alles en nog wat weg: *KLIK* en *KLIK*
Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe Veronia (v. Macho Polo), Sylfonia (v. Leffe) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 drachtig van Major (Mylord x Valentin) - Wainonia (v. Oliver) [FA] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje
Kookbarra had eigenlijk geen tijd voor een rijm, maar blij kon ze wel zijn. Deze puzzel was zomaar klaar en af. En tot haar verrassing zag ze in de verte twee paarden in draf. Een schimmel en een zwart paard, wat een toeval zal dit zijn. En... Leek dat witte paard zo klein?
Weer een leuke puzzel om m'n zinnen op te zetten Deze keer moest ik wel wat beter op letten Toch gevonden en ik ga het goed bewaren Ik ben benieuwd wat we nog meer kunnen gaan ervaren!
Deze ook opgelost, is er al duidelijkheid over wat we met de antwoorden moeten doen?
In het topic Sinterklaas Kapoentje staat: Bewaar de antwoorden van de puzzels nog even, die je de afgelopen dagen hebt opgeschreven. Dat idee is namelijk niet van mij, maar het antwoord is nu echt dichtbij.