Lieve Bokkers, luister goed Ook vandaag hebben jullie weer een puzzel tegoed Een uitdaging, die jullie brein zal prikkelen Om jullie even goed te laten bikkelen Optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen Rekensommen zullen een hoofdrol spelen Dus pak je pen en papier en ga ervoor Met wat doorzettingsvermogen lukt het wel hoor Let op, geef het antwoord niet prijs Maar bewaar het goed, dat is wel zo wijs
"There's something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good, perhaps it's the risk, the gamble, in any event it's a thing I need"
Rekenen is zeg maar echt mijn ding, Ik ga er voor zitten hier heb ik zin in!
Met katten doorgebrachte tijd is nooit verspilde tijd [Sigmund Freud] Sinds wanneer is onwetendheid een opinie? [Dilbert] Niet alles wat staat geschreven is waar. [Mijn vader]
Problemen moet je niet kopen, die krijg je vanzelf. [Annekee] ZOLDEROPRUIMING, ik geef van alles en nog wat weg: *KLIK* en *KLIK*
Beste Sinterklaas en natuurlijk niet te vergeten zwarte piet Nou staan we kiet. Pfff rekenen, mijn zwakste onderdeel op school….. Maaar we hebben raak geschoten in een goal. Wat ontzettend leuk gedaan ook weer Een verrassing keer op keer. Elke dag weer kijken of de nieuwe opgave is verschenen Dat word straks afkicken als u weer naar Spanje bent verdwenen.
Kookaburra werd wakker en zag deze nieuwe puzzel staan. Snel vloog ze de stal uit om naar een plekje in het bos te gaan. Ze lande in de modder en zag een kleine tak op het mos. Nu kon ze met de tak in haar snavel in de modder schrijven en ging ze helemaal los. Een rekensom hier, een rekensom daar... En plots was de puzzel al klaar! Tevreden keek ze naar de grond, waar de hele puzzel opgelost stond. Ze begon te lachen en sprong in de lucht, en even later landde ze op het hek van het weiland met een zucht. De 4 paarden van eergisteren stonden alweer buiten in de zon, en Kookaburra vroeg zich af of een dag ooit nóg beter begonnen kon.
Dank u sinterklaas en Aniek voor de hersengymnastiek
Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man
Superleuk dit! Ik heb de antwoorden maar in een appje aan mezelf gestuurd
Edit
Oh wacht, geheel in de geest van de tijd van het jaar dicht ik ook mijn reactie voortaan maar Mijn grote waardering voor deze actie van Sint en Piet voor alle leuke puzzeltjes waar ik onwijs van geniet!
Laatst bijgewerkt door BarbaravdW op 03-12-24 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Rekenen op de late avond is niet mijn talent En met de rekenmachine ben ik wat verwend Toch heb ik de oplossing reeds hier En gaf het puzzelen weer een tijdje plezier