Wolvenaanval Oudehorne: zeven pony’s dood

Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Wolvenaanval Oudehorne: zeven pony’s dood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-24 18:20

Bokt Nieuwsredactie
Algemeen
Ingezonden door meerdere Bokkers

Afbeelding ter illustratie. Foto: Marlies Trap Fotografie

In het dorp Oudehorne, in de gemeente Heerenveen, zijn zeven pony’s aangevallen door wolven. De viervoeters liepen achter een draad in de wei, vlakbij hun stal. De wolven zijn waarschijnlijk over de draad gegaan en hebben de pony’s door de draad gejaagd tijdens de aanval. Geen van de zeven pony's heeft de wolvenaanval overleefd.

Reageren mag in dit topic: [NM] 7 ponies gedood door wolf in Oudehorne Frl

LET OP! Op de foto’s in de gebruikte bronnen zijn gruwelijke beelden te zien. Deze kunnen schokkend overkomen!!

Gebruikte bronnen:

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten