Moderators: Firelight, Mjetterd, Ladybird, Muiz, ynskek, Polly, NadjaNadja, Essie73
senna21 schreef:Dit is volgens mij een veel eerlijker en diervriendelijker keuze dan die dieren weer naar een vreemde omgeving te loodsen.
Zoveel duizenden dieren worden geslacht. Deze paarden hebben lang in vrijheid kunnen leven.
Citaat:Ik ben het helemaal met je eens!
Er was wel een oplossing want een natuurorganisatie uit Polen wilde de dieren allemaal hebben maar SBB wilde dit niet.
Ik begrijp niks van dit beleid van Staatsbosbeheer en vind het een zeer dieronvriendelijke oplossing.
Arme dieren! Wat een stress.
De wolven mag je niet eens opjagen maar deze paarden worden zonder pardon naar de slacht gebracht. Schandalig!!
Wintu schreef:Zo lost SBB dat op, ik snap niet dat die organisatie niet eens ter verantwoording wordt geroepen, het begint schandalige vormen aan te nemen.
Elisa2 schreef:De nieuwe plek vinden is wel gelukt alleen staatsbosbeheer ligt expres dwars..ze hadden naar Zweden gekund en nog lang en gelukkig kunnen leven.
Maar staatswanbeheer brengt liever dieren naar de slacht...laat ze daar dan ook gewoon eerlijk over zijn. Ze geven geen zak om de dieren die ze in "beheer" hebben.
DuoPenotti schreef:Zwerf katten proberen we te helpen zodat er niet steeds meer katten bij komen.
Staatswanbeheer laat alles maar raak fokken.
Gaat wat lopen leuren met de dieren om vervolgens te slachten.
En het ligt aan het gebied waar ze gelopen hebben of ze gegeten mogen worden. Dikke kans zitten ze vol zware metalen en word het vlees vernietigd.
Dus wanneer beheren ze eens dat er minder bij gefokt word?
Niet, kost moeite en geld. En omdat ze niks om dieren geven spenderen ze dat er niet aan.
Martina67 schreef:Wintu schreef:Zo lost SBB dat op, ik snap niet dat die organisatie niet eens ter verantwoording wordt geroepen, het begint schandalige vormen aan te nemen.
Ik snap het wel.
Corruptie in de overheid.
De ene hand wast de ander en niemand neemt de verantwoording.
De overheid instanties en NGO's (niet gekozen organisaties), zoals bijv. Natuurmonumenten, Free Nature, Zoogdierenvereniging, zouden geen dieren moeten houden.
Gebruikers op dit forum: Antgillya, Borisje, DotBot en 15 bezoekers