Bokt Community

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Zoals vele paardenmeisjes las ik alles wat maar met paarden te maken had, en toen mijn vriendinnen zich op Bokt registreerden kon ik natuurlijk niet achterblijven. Zeker omdat ik toen precies mijn eerste eigen paard had gekocht.
2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst?
Citaat:ik heb ook een paar paardjes getekend
3. 0p schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Ik was niet zo heel jong toen ik mijn eerste berichten schreef, maar mijn schrijfwijze was verre van volwassenen. Ik hoop dat het minder beschamend is om over 20 jaar dit doorgeefstokje terug te lezen.
4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Heb je mijn naam wel eens voorbij zien komen? Dan ben je waarschijnlijk, net als ik, ook geïnteresseerd in zelfvoorziening, handwerk of brood bakken. Of misschien heb je mijn topic "Leven als Laura, mijn kleine huis op de prairie" gelezen waar ik uitwijd over mijn buitengewone gewone leven op onze kleine hoeve in het heuvelachtige landschap van Småland, Zweden.
5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Bokt is in de loop van de jaren de plek geworden om paardeninfo op te zoeken. En nog steeds is het daar waar ik als eerste zoek, als we iets met de paarden hebben waarvan ik niet weet wat het kan zijn. Maar Bokt is de laatste jaren voor mij steeds meer uitgegroeid naar een plaats om mijn ervaringen te delen.

Zeker weten! Als ik terug denk aan alle avonturen die ik beleefde met mijn verzorgshetlander Ronny... De ene dag was hij stoere hengst die alleen ik kon temmen en de volgende dag was hij plots een dressuurpaard zoals Bonfire. Maar goed dat ik toen nog geen Bokt-lid was, als ik dat terug had moeten lezen... Mijn grootste penny-droom was dat hij mijn eigen pony zou worden en die droom ging in vervulling op de dag dat ik in het huwelijksbootje stapte.
7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Met Ronny, mijn verzorgpony, is het eigenlijk allemaal begonnen. Van mijn voorliefde voor paarden tot mijn registratie op Bokt, maar ook het najagen van mijn dromen van een leven in Zweden met pony's en andere dieren. Nu deze droom werkelijkheid is geworden, heb ik niets meer te wensen.
8. Zijn er nog dingen die je mist uit Nederland?
Maar één ding dat ik mis uit Nederland, dat zijn de goede fietspaden. Daar zouden ze in Zweden nog iets van kunnen leren!
9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Ik zou graag aan Naborah het stokje door willen geven.
10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Hoe ben jij met wol spinnen in aanraking gekomen en wat zijn je plannen met de zelfgesponnen wol?