Tim Lips niet aan start bij Military Boekelo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Tim Lips niet aan start bij Military Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-24 18:42

Bokt Nieuwsredactie
Sport

Tim Lips, hier met Aneiro de la Croix Renard Z. Foto: Ros Fotografie

Komend weekend is het weer tijd voor de military van Boekelo. Tim Lips zou ook meedoen, hij had er zelfs enorm naar uitgekeken. Maar helaas heeft hij zich afgelopen dinsdag af moeten melden. Zijn paard Eckinops D’Am heeft een ontsteking in zijn mond.

Volgens Tim zit het wondje precies waar het bit zit, dus dat zou erg pijnlijk zijn voor het paard. Dus het is jammer, maar helaas.

Tim mocht ook al niet meedoen aan de Olympische Spelen in Parijs. Hij werd helaas niet geselecteerd. En mocht ook niet mee als reserve. Hij was thuisblijvende reserve. Erg zuur, want het resultaat van Nederland viel tegen in Parijs.

Lips gaat dit weekend wel bij de cross kijken. Hij had al wat vrienden en relaties uitgenodigd, dus hij gaat samen met hun bij de cross kijken. Hij heeft er alleen nog niet zoveel zin in, hij is erg teleurgesteld.

Gebruikte bronnen:

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 19:17

Het resultaat van Nederland viel tegen in Parijs? Hij is zeker de knappe en historische 9e plaats van Janneke even vergeten? Ik vind dit heel onsportief overkomen. Kan begrijpen dat hij er de balen van heeft dat hij niet kan starten dit weekend, maar wees wel eerlijk waarom je zelf niet naar Parijs bent gegaan.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 19:20

SusanH schreef:
Het resultaat van Nederland viel tegen in Parijs? Hij is zeker de knappe en historische 9e plaats van Janneke even vergeten? Ik vind dit heel onsportief overkomen. Kan begrijpen dat hij er de balen van heeft dat hij niet kan starten dit weekend, maar wees wel eerlijk waarom je zelf niet naar Parijs bent gegaan.

9e is nou niet bepaald historisch tenzij het de hoogste plaats ooit is.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 19:25

Ja dat is het. Daar is Tim nog nooit bij in de buurt gekomen. Ze is iig de 3erste die de cross op olympisch niveau foutloos heeft volbracht.

Kookaburra

Re: Tim Lips niet aan start bij Military Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 19:26

Ik verwacht eerder dat dat stukje door de desbetreffende nieuwssite is geschreven.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 19:40

Kookaburra schreef:
Ik verwacht eerder dat dat stukje door de desbetreffende nieuwssite is geschreven.

Maar hij heeft 2 stukjes uit het artikel (gescreenshot) zelf op instagram gedeeld, waaronder net die ene zin. Doe je niet als je er niet achter staat/zelf hebt gezegd denk ik. Ik vind het erg zuur voor hem want volgens mij heeft hij pech na pech, maar ook een beetje onsportief.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 20:02

Bedoeld hij niet gewoon zijn eigen plaatsing? :Y)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 09:10

Het staat er wel een beetje raar...het resultaat van NL viel helemaal niet tegen in Parijs. NL is individueel nog nooit zo hoog geklasseerd geweest.

In ieder geval, wel zuur voor hem die pech en ook zeker omdat ie niet geselecteerd was voor de OS.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 09:18

We weten natuurlijk niet of hij deze uitspraken in deze context heeft gedaan.
Mocht dat wel zo zijn dan kan ik me zijn teleurstelling goed voorstellen maar het doet me ook een beetje denken aan de para Amazone die bij de Top2000 radio uitzending haar gram ging halen over het niet geselecteerd zijn. Teleurstellingen horen helaas bij de sport en hoe naar die ook zijn, uit je frustratie binnenshuis en hou het verder bij je.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 11:14

SusanH schreef:

Het resultaat van Nederland als team viel toch ook tegen? De doelstelling voor de Spelen was top 6-8, 10de plaats als team is dan objectief gezien een tegenvaller en IMO niet onsportief om zo te noemen.

Nederland is niet alleen Janneke ;)

Edit. En mbt "maar wees wel eerlijk waarom je zelf niet naar Parijs bent gegaan" omdat die niet gekozen is door de teamcoach :? Hij heeft volgens mij wel fouloze crossen gereden in alle kwalificatiewedstrijden, dan is het ook niet raar dat ie er best van baalt.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 14:28

Maar wellicht niet snel genoeg? In ieder geval niet hoog genoeg geklasseerd anders was hij wel geselecteerd.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 15:21

Ja Tim was minder snel maar ook niet iedereen heeft dezelfde selectiewedstrijden kunnen rijden mede ivm ongeluk in Bicton dus het is niet zo helemaal zwart - wit.

Ik snap iig dat het zo best zuur is nu dat er nog een grote wedstrijd wegvalt

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 15:33

Ah zo, ja dan begrijp ik het wel.

En inderdaad zuur als deze grote wedstrijd dan ook weg valt.