Bokt Community
Over de regenboog is een rubriek binnen de Bokt Community. Hierin willen we overleden viervoeters een laatste eerbetoon geven op [VN] Voorpagina Nieuws. Bellatrix verzorgt Over de Regenboog.
Als er wel paarden over de regenboog zijn gegaan maar hier niet tussen staan, kan dat verschillende redenen hebben. De eigenaar is er misschien nog niet klaar voor of heeft er geen behoefte aan.
Deze maand iets later dan de bedoeling was maar hier is hij dan. Deze maand is alleen de mooie Caroliene die in deze rubriek mag stralen.
Caroliene

M_arjolein schreef:Caroliene
20-06-2008 - 10–09-2024
Mijn liefste vriendinnetje,
12 jaar geleden kwam je in mijn leven. Genoten van alle dagen die ik met je heb mogen doorbrengen. Volgend jaar zou jij weer moeder worden. Je was in het begin met rijden niet de makkelijkste, maar toen je eenmaal het vertrouwen had zette je nooit meer een stap verkeerd. Nooit ziek en ineens stond je daar met koliek klachten en koorts. Je leek op te knappen en ik heb geen moment gedacht dat je dood zou gaan. Tot je na een week weer heel ziek werd. Direct naar de kliniek gegaan waar ze vele onderzoeken hebben gedaan. Helaas kregen we niet alle tijd om op zoek te gaan naar een diagnose. Eten wilde je niet meer en dat werd je fataal. Je werd er hoefbevangen bij en het was niet eerlijk meer om je nog langer zo door te laten gaan. Ik mis je lieve Pluis.