Bokt Community

Welke winnaar wordt er dit jaar in de Hall of fame bijgeschreven?
Na veel aanvragen vanuit Bokkers die enthousiast meededen met het stemmen en maken van kunstwerken voor de BoktKunstBokaal was het na een aantal jaar zonder fotokunst toch echt tijd voor de editie die we nu kennen als de BoktFotoBokaal. Ooit begonnen als een afsplitsing van de BKB maar nu al voor de derde keer een zeer mooie eigen wedstrijd. Alle winnaars van deze eerdere edities worden uiteraard nog steeds geëerd in de [UK] BoktBokaal- Hall of fame
Vorige edities kregen we ook veel aanmeldingen, van zowel serieuze fotografen, die er dagelijks mee bezig waren, als de huis-tuin-en-keuken-kiekjes waar we hier op Bokt ook zo enorm van kunnen genieten. En ondanks dat het met deze editie even duurde voordat de aanmeldingen op gang kwamen (en jullie mij best wel even peentjes hebben laten zweten hierdoor), werden er op de valreep toch hele vette platen vanuit jullie toegestuurd. Aan alle dappere Bokkers die foto's hebben ingestuurd, heel erg veel bedankt voor jullie platen

Na de korte inschrijfperiode mochten de stemmers aan de gang en met ruim 5 pagina's aan stemmen om te tellen kan ik ook niet zeggen dat die stil hebben gezeten! Ook jullie allemaal dank voor de tijd die jullie genomen hebben om je stem uit te brengen op de een of twee foto's die jullie het allerbeste vonden.
Dat stemmen vonden jullie nog wel eens een beetje lastig met zo veel mooie keuzes!
Bentuh schreef:eigenlijk kan ik wel een top 5 maken zoveel moois. Maar dit is mijn uiteindelijke keuze
Signe schreef:Gelukkig mogen we twee stemmen doen, maar nog steeds heel pittig want zoveel mooie en gelukkig ook diverse foto’s!!
Om jullie niet veel langer in spanning te houden, zullen we maar gewoon naar voren komen met de uitslag!

Skogsmulle

Deze prachtige plaat van Skogsmulle!
Met wel 48 stemmen heeft deze foto het meeste Bokkers weten te raken.
Mr_Mx schreef:Foto's waar niet voor geposeerd is. Je neemt het moment zoals het zich voordoet.
En in deze foto's is het jaargetijde duidelijk aanwezig, zo vertelt een foto wat meer.
(Er waren meer foto's die me om deze redenen meer aanspraken....)
miereneter schreef:Skogsmulle: ik weet niet precies wat, maar de foto is precies goed. Je ziet alle haren van die heerlijke vacht en toch het hele paard. Sfeervol zo in de kou.
No_worries schreef:dat mooie heldere oog en de warme kleur
En om jullie nog een beetje een beeld te geven van de top 3;
Skogsmulle | 48 |
Mariett | 38 |
Hingarden | 24 |
Hebben jullie verdere vragen over de uitslag of ben je benieuwd op welke plek je bent beland? Doe dan even een privéberichtje naar Muiz.
Skogsmulle, heel erg gefeliciteerd vanuit het BoktFotoBokaal team! Je krijgt van mij nog een berichtje voor je contactgegevens voor wat leuks vanuit ons.
En aan de rest: tot de BoktKunstBokaal 2025! Hopelijk zien we jullie daar met toffe kunstwerken en anders hopelijk voor het stemmen.