Bokt Community

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Ik weet niet meer precies wat, maar ik zocht iets paardgerelateerds op via Google en kwam zo op Bokt.nl terecht. Ik heb me toen meteen geregistreerd als gebruiker.
2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
KletsKoekje schreef:Op een enkele fotos je bovenlichaam iets naar achter en ontspannen en je onder benen lang maken , maar het lijkt me een heel leuk paardje! succes !
3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Een 7,5. Ik erger mij vooral aan de zinsopbouw en MSN-taalgebruik. Vreselijk.

De dochter van Kletskoekje met hun nieuwe pony. Foto: Kletskoekje
Ik ben geen bekende Bokker, en de laatste jaren vooral meelezer, maar ik ben wel actief geweest in bepaalde topics zoals Nieuw huis kopen, Interieurtips, zwangerentopic (2012/2013), trouwtopic, nieuw paard kopen, Hoe ziet jouw badkamer eruit.
5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Bokt hoort bij mijn dagelijkse routine. Ik lees zeker wel elke ochtend en middag/avond de vaste topics bij, maar gebruik het ook als ik iets op wil zoeken zowel paard- als niet paardgerelateerd.
6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Absoluut. Ik was zo'n meisje dat met cap op haar hoofd en zweep in haar hand rond fietste en de drempels als hindernis nam. Ik had met een paar vriendinnen een stokpaardclubje, waarmee we elke woensdag samen kwamen en ik droomde later van het hebben van een grote wilde hengst waar alleen ik mee uit de voeten kon.

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Dan zou ik met mijn gezin in een zelf gerenoveerde boerderij wonen met genoeg land en dieren. Mijn ouders zouden ook op het terrein wonen en ik zou samen met mijn moeder een hondendagopvang runnen. De paarden houd ik dan als hobby.
8. Mis je het rijden nog erg?
Wisselend. Er waren zeker momenten dat ik het heel erg miste, maar ook momenten dat ik de verplichting die ik dan niet had, wel fijn vond. Inmiddels rijdt mijn 7-jarige dochter sinds april ponyrijlessen, waar ik erg van genoot, en sinds vorige week hebben we een super leuke A-pony gekocht die nu samen onze hobby is. Hier geniet ik net zoveel van, dus ik mis het rijden momenteel niet.
9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
TheaD
10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Zijn er nog dingen die je mist uit Nederland?