Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Citaat:- Een in Duitsland gezochte oplichtster houdt zich mogelijk op in de regio Midden-Limburg. Nicole T. zou in Baexem met partner in crime Beatrix C. ernstig zieke dieren verkopen als gezonde rijpaarden. Daarbij worden volgens het openbaar ministerie vervalste gezondheidsverklaringen gebruikt.
beert schreef:Dit stond ook in de Limburger, maar dan met de namen erbij om wie het gaat. Daarin stond:Citaat:- Een in Duitsland gezochte oplichtster houdt zich mogelijk op in de regio Midden-Limburg. Nicole T. zou in Baexem met partner in crime Beatrix C. ernstig zieke dieren verkopen als gezonde rijpaarden. Daarbij worden volgens het openbaar ministerie vervalste gezondheidsverklaringen gebruikt.
Wellicht handig om te weten voor als iemand er onverhoopt mee te maken heeft gehad of dreigt te krijgen.
Elisa, in het artikel van de Limburger staat dat het paard onderzocht was door een dierenarts, maar ook dat papieren vervalst zijn.
paars schreef:Het is toch allemaal weer verschrikkelijk om te lezen. Wat is de paardenwereld verrot op sommige plekken .
DuoPenotti schreef:@sasja
Die deden dan ook weer samen met die uit Meijel afkomstige Jan T. of dat weer niet?
https://www.l1nieuws.nl/nieuws/2670502/ ... -in-snacks
pien_2010 schreef:Daarom wilde mijn vriendin persé bij het doden zijn van haar paard ook al brak het haar hart.
Elisa2 schreef:Welk stamboek heeft die paspoorten uitgegeven Sasja?
En mee eens Popstra, sowieso geen ongezonde of extreem lastige paarden verkopen. Die zijn beter af als ze ingeslapen worden. Zo'n lijdensweg in de handel van hand tot hand gaan gun ik geen enkel paard.
Martie schreef:We willen het liefst hem echt verkopen en ook de hele verantwoordelijkheid overdragen zodat we er niet meer mee bezig hoeven zijn. Vandaar dat bruikleen met maatcontract nog een optie kan zijn maar lease lijkt me niet. We hebben een stalgenoot die momenteel hem deels rijdt en verzorgt maar zij heeft al een eigen paard en kan hem niet helemaal overnemen helaas.
Gebruikers op dit forum: barrye, Brandje_04, Bytespider, Deniseee96, DexterM, HELder, Maritelisab, Pasje03, Sweetgirl1, Tzatziki, xChanelx, xNK en 95 bezoekers