WK Vierspannen Szilvásvárad: één paard niet door keuring

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

WK Vierspannen Szilvásvárad: één paard niet door keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-24 18:45

Hoefnet
Sport

Afbeelding ter illustratie. Foto: Ros Fotografie

Vandaag is het WK Vierspannen in het Hongaarse Szilvásvárad begonnen. Om 10:00 uur vanmorgen begon de veterinaire keuring van alle 215 aanwezige paarden. Hierbij werd één paard niet 'fit to compete' verklaard.

De vijftienjarige Esprit van de Roemeense Kalman Babo doet niet aan de wedstrijd mee; hij werd vanmorgen niet goedgekeurd.

De dressuur, het eerste wedstrijdonderdeel, begint morgen rond 10:00 uur. De tweede helft rijdt vrijdag de dressuur. Vanmiddag om 14:30 uur is de loting, waarbij de startvolgorde wordt bepaald. De startlijsten en uitslagen zijn te zijner tijd op Hoefnet te vinden. Zaterdag staat de marathon op het programma en zondag na de vaardigheid weten we wie de nieuwe wereldkampioen is!

De wedstrijd is live te volgen via Clip My Horse en via het FEI Driving YouTube kanaal.

Klik hier voor de startlijst, het programma en overige informatie.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.

germie

Re: WK Vierspannen Szilvásvárad: één paard niet door keuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 20:47

Het paardensportterrein daar is echt zoooooooo mooi en zoooooo groot. Ik ben daar een paar jaar is terug geweest.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie