Het BBB van augustus: de FotoBokaal, wijzigingen en je OS vol smileys

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Het BBB van augustus: de FotoBokaal, wijzigingen en je OS vol smileys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-24 00:11

*Bokt Nieuwsredactie
Bokt Community

Afbeelding
Afbeelding ter illustratie. Foto: Maureen Stegeman Fotografie

En toen was het alweer september, wat gaat de tijd toch snel. Het normale leven met werk en/of school is weer begonnen en meteorologisch gezien is de herfst alweer begonnen. De meeste teammies hebben hun vakantie alweer achter zich liggen, anderen gaan binnenkort nog even er tussenuit. Maar we hebben de afgelopen maand natuurlijk niet stilgezeten bij Bokt! Er zijn genoeg ontwikkelingen geweest achter, maar ook voor de schermen.

Om te beginnen is afgelopen zondag de BoktFotoBokaal 2024 afgetrapt. Ooit begon dit als kleine zusje van de BoktKunstBokaal, maar tegenwoordig is ze niet zo klein meer. In het BoktBeheerBulletin (BBB) lees je hoe je je kunt aanmelden voor deze fotowedstrijd.

Ook heeft de Nieuwsredactie de lay-out van de nieuwsberichten nog eens onder de loep genomen en is daarin het een en ander aangepast. Op deze manier hopen ze de berichten voor iedereen wat prettiger leesbaar te maken. En uiteraard hebben ze ook weer de drie meest gelezen berichten op een rijtje gezet voor jullie!

Soms worden er screenshots van sociale media gebruikt op Bokt. Dit is niet altijd wenselijk, dus het Boktteam is hier naar gaan kijken. Hieruit zijn enkele spelregels ontstaan, die je in het BBB kunt lezen. En het zal je niet ontgaan zijn dat Bokt een nieuwe forumindeling heeft. Helaas is niet iedereen daar even blij mee, zoals is gebleken uit de reacties van vele Bokkers. Het Beheer van Bokt legt in het BBB uit waar de knelpunten zitten en vraag jullie dan ook om mee te denken over hoe dit op te lossen is.
Tevens is er een wijziging geweest binnen het team, één van de teamleden heeft tegenwoordig een bijzondere taak binnen het Bokt team. Wie dit is, lees je in het BBB. En uiteraard beantwoorden we ook weer een vraag van een Bokker, deze keer gaat het over hoe je een smiley in je onderschrift kunt plaatsen.

Ben je al nieuwsgierig geworden? Lees dan snel het BBB, deze is te vinden op [BZ] Boktzaken of op [BZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin Augustus 2024.
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 07-09-24 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel aangepast

Wegens vakantie afwezig van 23 juni t/m 5 juli.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten