De BoktFotobokaal beleeft zijn derde editie! Doe jij ook mee?

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JPitty
Lid Nieuwsredactie

De BoktFotobokaal beleeft zijn derde editie! Doe jij ook mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-24 23:26

*Bokt Nieuwsredactie
Bokt Community

Kashmino won vorig jaar de BoktFotoBokaal 2023. Wie komt er dit jaar bij in de Hall of Fame?

Jaarlijks is de BoktKunstBokaal een grote happening met veel aanmeldingen en nog veel meer stemmers. Vroeger zou dit topic voor veel opschudding op [FK]FotoKunst hebben gezorgd, maar vandaag de dag is het drukte van jewelste op [UK] Uit de Kunst.
Waar de BoktFotoBokaal ooit is begonnen als het kleine zusje van de BoktKunstBokaal, is de BoktFotoBokaal dat nu al lang niet meer. Met maar liefst 31 aanmeldingen en 8 pagina's aan stemmen is deze race om de bokaal minstens even succesvol en graag gezien als de BoktKunstBokaal. En daarom doen we het dit jaar gewoon weer! Het is weer tijd voor:

De BoktFotoBokaal!

Deze derde editie zal net zo gaan als de vorige edities. Alle soorten foto's zijn toegestaan. Van bewerkingen tot telefoon kiekjes en van stoere hengsten tot harige shetten. Als de fotograaf er blij van wordt, is de foto welkom!
We verwachten enorm veel inzendingen en staan te trappelen om de aanmeldingen te mogen ontvangen!

Op zondag 1 september 2024 is het aanmeldtopic geopend op [UK] Uit de Kunst, hierin kun je jouw foto aanmelden voor deze bokaal.

Voor de fotobokaal geldt ook een aantal spelregels. Lees deze even goed door, dit voorkomt teleurstellingen.

De regels voor opgave zijn:
  • De foto moet paard gerelateerd zijn.
  • Opgeven kan van 1 september t/m 14 september 2024.
  • De foto mag niet ouder zijn dan de sluiting van het vorige aanmeldtopic. De foto moet dus gemaakt zijn tussen 14 augustus 2023 en 14 september 2024
  • De persoon die de foto opgeeft, moet deze ook zelf gemaakt hebben.
    Dit geldt voor zowel de foto én voor de eventuele nabewerking.
  • Eventuele personen op de foto moeten toestemming hebben gegeven voor het gebruik van de foto voor deze wedstrijd.
  • Een logo is toegestaan maar deze mag niet beeldvullend zijn.
  • Er kan per persoon maximaal één foto opgegeven worden.
    Afbeelding
    In 2022 won Cynn met deze foto de 1e editie van de Bokt Fotobokaal.
  • Berichten die niets met de aanmelding te maken hebben ("oh wat een prachtige foto" etc.) worden verwijderd uit het aanmeldtopic om het hier zo overzichtelijk mogelijk te houden. Hiervoor komt ruimte in het stemtopic.
  • Na het verlopen van de opgave periode wordt dit topic gesloten en komt er een nieuw topic met alle namen van de opgegeven foto's en de bijbehorende Bokkers.
    Hier kan dan uit gekozen worden.
  • Met het plaatsen van je foto in het opgavetopic geef je toestemming dat de foto door Bokt gebruikt mag worden voor volgende edities van de BoktFotoBokaal of voor de Bokt Wiki.

Heb je hierover vragen of opmerkingen, dan kun je die in een PB naar Muizsturen.

Net als vorig jaar gaan we er een mooie en fotogenieke wedstrijd van maken! We wensen jullie nu alvast veel plezier met aanmelden en foto’s kijken! Ook wensen we jullie vast veel succes met stemmen straks, de keuze zal weer niet makkelijk worden.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie