Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
paars schreef:My goodness wat is dit nu weer voor horror verhaal zeg! Het zal je gebeuren als staleigenaar…
Verschrikkelijke verhalen trouwens allemaal die zich vanuit de hele wereld op mijn beeldscherm planten….echt ik word er soms niet goed van….waarom open ik die berichtjes….kriig behoefte aan een ‘goed nieuws voorpagina’.
hooffie schreef:Ik vind het een beetje een vaag bericht....
Warrig
Als paarden overlijden na het eten van voer, zou je toch zeggen dat er massaal een terugroepactie uitgegeven wordt op die batch?
Nu lijkt wel alsof er amper belangstelling is voor de uitkomst van het voer monster..
anjali schreef:Ik vind dat in voer überhaupt alleen voer mag zitten en geen medicaties. Als je dieren een of ander medicijn nodig hebben dan moeten ze dat apart krijgen, als medicijn,onder controle van een DA, en niet als voer.
dioni schreef:In nederland is dat ook zo Anjali.
anjali schreef:dioni schreef:In nederland is dat ook zo Anjali.
Dat is maar goed dan. Opgepast met geimporteerd voer misschien ? Overigens, dat spul was eigenlijk voor koeien bedoeld die er kennelijk wel tegen kunnen. Maar, dan komt het toch in de melk en zodoende ook in de mens? Lijkt me niet gezond.
anjali schreef:dioni schreef:In nederland is dat ook zo Anjali.
Dat is maar goed dan. Opgepast met geimporteerd voer misschien ? Overigens, dat spul was eigenlijk voor koeien bedoeld die er kennelijk wel tegen kunnen. Maar, dan komt het toch in de melk en zodoende ook in de mens? Lijkt me niet gezond.