Bokt Community

MarjanB als penny van een jaar of 14. Foto: Eigen foto van MarjanB
1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Ik had een ruin gekocht en was benieuwd of ik info kon vinden over het karakter van andere paarden van dezelfde vader. Uiteindelijk heb ik hem verkocht na eerst een keer zwaar gekneusde ribben, daarna een verrekte enkelband en toen ie ontsnapte en midden op de 80km weg voor me uit bleef lopen en vervolgens een tuin van een villa in liep, was ik er klaar mee..
2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Citaat:Ik heb sinds kort ook een Kreator, heb em net beleerd en rij er nu een week of 3 op. Nu heb ik de vraag of jullie Kreators ook zo eenkennig zijn? Die van mij is bang voor iedereen behalve voor mij, krijgt grote ogen en wil zsm weg wat zo nu en dan wel een beetje lastig is. Verder is het een super betrouwbaar en ook wel aanhankelijk paard.
3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Het valt me enigszins mee, want ik was de pennyfase toen wel voorbij.
4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Ehhh geen idee, misschien van Kaat?

MarjanB met Kaat. Foto: Eigen foto van MarjanB
Het is een deel informatie, lol, onzin, maar ook een leuke groep mensen die ook de paarden aan huis heeft. Ik vind het erg leuk om te zien hoe iedereen het thuis doet, maar ook hoe iedereen bereid is om mee te denken. Ook een stukje blij zijn voor elkaar, maar ook steun en soms verdriet.
6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Oh ja hoor

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Ik zou minder gaan werken, meer tijd voor de paarden hebben en een mooie bak aan laten leggen. Oh en ons huis af laten bouwen...
8. Hoe kijk je terug op de verhuizing/de keuze voor de verhuizing en de paarden aan huis?
Ik heb eerder de paarden aan huis gehad. Ik vind dit leven het fijnste wat er is! Heerlijk rustig, lekker buiten bezig en de paarden houden zoals je zelf wilt. Het enige waar ik spijt van heb is dat we toch een klushuis hebben gekocht. De verbouwing is allesbehalve goed gegaan en door omstandigheden ligt de verbouwing nu al twee jaar stil. We hopen over paar maanden weer verder te kunnen.
9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Aan Bokker Kletskoekje
10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Mis je het rijden nog erg?