Zondag 25 augustus: weer 2e hands paardenspullen in Soest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

Zondag 25 augustus: weer 2e hands paardenspullen in Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-24 18:38

Persbericht Stichting De Paardenkamp
Algemeen

Foto: Aangeleverd door Stichting De Paardenkamp

Het is al bijna een begrip in de wijde omtrek, De Snuffelmarkt van De Paardenkamp! Ook deze keer ligt de loods op Boerderij Het Gagelgat weer vol met gebruikte paardenspullen, allemaal gedoneerd door particulieren en maneges uit het hele land.

Op zondag 25 augustus kun je weer terecht. Dekens, zadels, halsters, rijlaarzen, borstels en rijkleding… je kunt het er allemaal vinden. Vanaf 10.00 tot 16.00 uur is iedereen welkom bij Boerderij Het Gagelgat in Soest.

Actie: alle fleece- & katoenen zomerdekens voor slechts €4,- per stuk!
Alle paardenspullen zijn zeer vriendelijk geprijsd en de volledige opbrengst gaat naar de verzorging van de 120 gepensioneerde paarden en pony’s van Stichting De Paardenkamp. Ook deze keer is er weer een scherpe actie: alle fleece- & katoenen zomerdekens uit de loods slechts €4,- per stuk!

Locatie en tijdstip
De Snuffelmarkt vindt plaats op het erf van Boerderij Het Gagelgat, Birkstraat 107 in Soest, en is voor iedereen toegankelijk. De deuren van de loods zijn geopend tussen 10:00 en 16:00 uur. Op de ruime parkeerweide van Stichting De Paardenkamp, aan de overkant van de weg, kunnen bezoekers gratis hun auto parkeren. Bij Theehuis Het Oude Paard kun je terecht voor een kop koffie met gebak of een heerlijke lunch!

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.

Roihi

Re: Zondag 25 augustus: weer 2e hands paardenspullen in Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 18:52

wat tof, ik hoop dat ze goed verkopen en ze zo de paarden goed kunnen blijven verzorgen.
Ik heb afgelopen maanden ontzettend veel spullen gedoneerd en ben heel blij dat ze er op deze manier nog veel aan kunnen hebben door gebruik of verkoop...

Wiro 06/06/1999 - 07/04/2022
Dankjewel liefste merrie van me, voor alles wat je voor mij betekende.

TNIE2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 19:44

Altijd erg leuk en echt van alles te vinden. Aanrader.

Muronia

Re: Zondag 25 augustus: weer 2e hands paardenspullen in Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 19:48

Ik dacht dat reclame op de boktmarkt moest.

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), Sylfonia (v. Leffe) - Wainonia (v. Oliver) - Elonia ~04-04-2021 / 16-03-2025 ~ (v. Eckstein's Eminenz)
[FA] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie