Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
parnassia schreef:Ik snap het wel.... de wereld raakt overspoeld met vervuilende stoffen, dus kleine moeite om gezondere alternatieven op te zoeken.
En zeg niet dat je als Nederlander de wereld niet kan redden, begin gewoon (klein) bij je zelf.
MairiMacBran schreef:Ik heb anti-vliegend gespuis-gel met Icaridine, mag in Nederland ook niet verkocht worden. Geen idee of het echt effectief is want mijn opa kreeg er een vreselijke allergische reactie op na één keer smeren. De andere opa niet, maar ik durf het niet meer te gebruiken.
Maar voor mezelf kan ik het spul gewoon bij de Kruidvat halen, wat is het enorme verschil?
Marije_jiplover schreef:Of omdat paarden vaak buiten lopen en het middel op die manier sneller in het milieu terecht kan komen, door rollen, in de regen lopen, etc.
En het gaat bij paarden doorgaans ook om grotere hoeveelheden dan bij een mens.
Jessix schreef:kinel schreef:Wie controleert het als ik deet op m’n paard gebruik. Niemand.
Leven en laten leven.
Dat dus! Gaan ze nu iemand langssturen die hier in de kast gaat kijken naar welke middelen in heb staan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers