Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Earth schreef:Nou ik vond het er lang niet zo erg uit zien als eerdere edities. Sterker nog, het grotendeel van de ruiters reed een prima rondje. De paarden worden hier niet echt slechter van lijkt mij, dus het format had op deze hoogte denk ik nog prima mee gekund.
De ruiter waar het om ging, ging er heel netjes mee om, niet schoppen of trekken maar gewoon rustig gebleven en zijn paard beloont. Terwijl het voor hem extra zuur was omdat hij op nr 1 stond op dat moment.
beert schreef:Vast een stomme vraag. Maar paardrijden verdwijnt uit de vijfkamp staat er en wordt vervangen door een hindernis parcours.
Doen ze dan hindernissen zonder paarden of hoe moet ik dat voor me zien?
Tazzey schreef:beert schreef:Vast een stomme vraag. Maar paardrijden verdwijnt uit de vijfkamp staat er en wordt vervangen door een hindernis parcours.
Doen ze dan hindernissen zonder paarden of hoe moet ik dat voor me zien?
Er komt een soort obstacle race, een soort mudrun achtig iets met allerlei obstakels waar ze overheen/onderdoor moeten gaan.
Earth schreef:Nou ik vond het er lang niet zo erg uit zien als eerdere edities. Sterker nog, het grotendeel van de ruiters reed een prima rondje. De paarden worden hier niet echt slechter van lijkt mij, dus het format had op deze hoogte denk ik nog prima mee gekund.
De ruiter waar het om ging, ging er heel netjes mee om, niet schoppen of trekken maar gewoon rustig gebleven en zijn paard beloont. Terwijl het voor hem extra zuur was omdat hij op nr 1 stond op dat moment.
rocky_1995 schreef:Wat mij gelijk opviel is het bandje van het springzweepje om zijn pols. Ik geloof dat ik vroeger te vaak ben meegeweest schrijven bij een bixiejury. Als er weer een kindje daarmee in de ring kwam werden de ouders gelijk aangesproken deze eraf te halen i.v.m. gevaar dat de zweep in het oog kan komen als je eraf valt. Heel eerlijk op Olympisch niveau oogt dit nogal amateuristisch.
juval schreef:ze doen het nu (in de media) voorkomen alsof het de 'schuld' van het paard is. Tuurlijk is het zuur, maar het blijft toch de combinatie die moet springen, en niet alleen het paard. Ik denk (met mijn beperkte springtalent) dat het in dit geval niet alleen aan het paard te wijten valt, maar dat de ruiter ook beter had kunnen ondersteunen/rijden.
maar ja, beste stuurlui etc...
goed dat het onderdeel wordt geschrapt, ook al heb ik er dit keer niet met kromme tenen naar gekeken, wat vorige keer wel zo was.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12, PetalBot en 4 bezoekers