Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nieuwsredactie schreef:Tot op heden werden deze foto's altijd rechts van het bericht geplaatst, maar dat is in de loop der tijden niet heel handig gebleken. Vooral de gebruikers die op hun telefoon 'Bokken', hebben problemen met de foto op die plek. De tekst, die dan links van de foto staat, komt in de verdrukking en zit nogal geprakt tussen de foto en de kantlijn.
Naomi_Jortje schreef:Hier hetzelfde. Nooit gehad dat de foto niet boven het bericht stond op mobiel, met schermen met verschillende formaten en verhoudingen. Wist niet eens dat dit issue bestondOverigens heb ik op mijn telefoon nooit problemen gehad met de foto? Deze staat bij mij altijd netjes boven het nieuwsbericht (en scroll ik dan ook snel voorbij) Mijn telefoon heeft niet bepaald een klein scherm trouwens, dus ik vraag me af wat voor mega telefoons mensen hebben die hier wel last van hebben?
nps schreef:Waarom geen responsive image gebruiken of gewoon schalen per breakpoint? width: 100% op kleiner dan tablet portrait? width 50% tussen tablet en desktop? Moet toch op te lossen zijn met wat css...
.newsarticle .bbcode-center{
float: right;
}
Hilary schreef:Maar was de kritiek dat ze dan liever random foto's hadden dan niks? Want ik kan me dat bijna niet indenken. Denk eerder dat men relevante foto's wou. Dat kan nou eenmaal niet altijd, en daar moet men dan mee leven. Dit is imho geen oplossing daarvoor.Het toevoegen van foto’s ter illustratie is volgens mij gekomen nadat we kritiek was op (soms korte) nieuwsberichten zonder foto. Op verzoek van gebruikers dus, als ik het goed heb onthouden.
Mobiel staat de tekst bij mij gewoon onder de foto, maar dat was volgens mij altijd al zo.
Cambionn schreef:Hilary schreef:Maar was de kritiek dat ze dan liever random foto's hadden dan niks? Want ik kan me dat bijna niet indenken. Denk eerder dat men relevante foto's wou. Dat kan nou eenmaal niet altijd, en daar moet men dan mee leven. Dit is imho geen oplossing daarvoor.Het toevoegen van foto’s ter illustratie is volgens mij gekomen nadat we kritiek was op (soms korte) nieuwsberichten zonder foto. Op verzoek van gebruikers dus, als ik het goed heb onthouden.
Mobiel staat de tekst bij mij gewoon onder de foto, maar dat was volgens mij altijd al zo.
De klachten nu gaan niet om wanneer er relevante foto's zijn. Dat is helemaal prima om die er dan bij te posten. Maar ik vind random foto's wanneer er geen relevante beschikbaar is of wanneer Bokt de rechten niet heeft die te posten eigenlijk nergens op slaan en ook gewoon raar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers