Het BBB van juli: kritiek en speculatie, nieuwe forumindeling en meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Het BBB van juli: kritiek en speculatie, nieuwe forumindeling en meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-24 22:01

*Bokt Nieuwsredactie
Bokt Community

Afbeelding
Afbeelding ter illustratie. Foto: Maureen Stegeman Fotografie

En toen was het zomer, de tijd van vakantie vieren, lol met je knol in het rond het water of tijdens een buitenritje lekker een ijsje scoren. Wij van Bokt wensen iedereen een heel fijne vakantie toe!

Om tijdens je pauze onder de parasol iets te lezen te hebben, hebben wij weer een bomvol BoktBeheerBulletin voor jullie klaar staan. Deze maand is er helaas op ED het nodige te doen. Wij zijn benaderd door een aantal bedrijven of personen die moeite hebben met de manier waarop negatieve kritiek wordt geuit op ED. Wat we hier aan willen gaan doen, lees je in het BBB.

Uiteraard is ook de NR weer present met de maandelijkse top 3. Verder vertelt de Bezwaarcommissie je hoe je terug zou kunnen komen dan een Ban voor Onbepaalde Tijd (BOT) en hangt een van de moderators haar groene jasje aan de kapstok.

Ook lees je meer over de veranderingen aan de forumindeling van Bokt, waar we al eerder over hebben geïnformeerd. Het is gebleken dat er nog een aantal problemen zijn, in het BBB lees je welke dat zijn en hoe we jouw hulp nodig hebben bij het kijken naar een oplossing.

En intussen zijn de Olympische Spelen in volle gang. Wellicht zijn de veranderingen aan het logo en de hoofdpagina je al opgevallen, maar in het BBB duiken we er nog even wat dieper in.

Het BBB kun je vinden op [BZ] Boktzaken of door te klikken op deze link. Veel leesplezier en een mooie zomer toegewenst!

Wegens vakantie afwezig van 23 juni t/m 5 juli.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten