Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
windsor14 schreef:DE hoeveelste is dit ? Daarom trainen vele top ruiters achter gesloten deuren. Dr hangen niets voor niets grote hekwerken op, zodat niet iedereen op het terrein kan komen.
Ik noem zomaar een naam , gewoon als vb Anky dacht jij dat ze fair trainde met sjef als er mensen waren ? het antwoord is NEE. Ik ken beide persoonlijk en weet dat er pas later"gewerkt"wordt als iedereen ook de stagiares niet aanwezig zijn.
windsor14 schreef:DE hoeveelste is dit ? Daarom trainen vele top ruiters achter gesloten deuren. Dr hangen niets voor niets grote hekwerken op, zodat niet iedereen op het terrein kan komen.
Ik noem zomaar een naam , gewoon als vb Anky dacht jij dat ze fair trainde met sjef als er mensen waren ? het antwoord is NEE. Ik ken beide persoonlijk en weet dat er pas later"gewerkt"wordt als iedereen ook de stagiares niet aanwezig zijn.
Citaat:Integendeel, we kunnen met officiële veterinaire certificaten, experts en vele getuigen bewijzen dat onze paarden gezond zijn en altijd zijn geweest.
hesterve schreef:Nog even en er zijn zoveel schandalen dat het er serieus op aan gaat komen of we überhaupt nog aan paardensport kunnen/mogen doen…
Er zal ongetwijfeld meer naar buiten komen, waar gewerkt wordt( en geld verdiend moet worden)worden fouten gemaakt. De wereld krijgt het al niet eens voor elkaar dat er goed met mensen omgegaan wordt, ook op dat vlak is er uitbuiting enz. ( waar mijn inziens ook veel te weinig aandacht naar gaat).
Laten we met z’n allen de mooie verhalen/momenten met de paarden naar buiten brengen want die zijn er meer dan genoeg maar wordt in de media niet/nauwelijks belicht en mensen die niet in de paarden zitten krijgen hopelijk dan een eerlijker beeld met wat mensen nou zo leuk vinden aan paarden en dat er ook talloze paarden zijn die het leuk vinden om met de mens te werken
KimD schreef:Citaat:Integendeel, we kunnen met officiële veterinaire certificaten, experts en vele getuigen bewijzen dat onze paarden gezond zijn en altijd zijn geweest.
Hierbij wordt dus niet ontkend dat het niet gebeurt, alleen dat de paarden dáárnaast ook gezond zijn verklaard. Dit is imo een hele slimme woordkeuze want daarmee ontken je niet dat het gebeurt maar omzeilt het onderwerp.
Maargoed, er staat ook dat er beelden zijn, zodra die openbaar zijn is het snel klaar met 'm.
nevica schreef:Even een tegengeluid omdat ik gewoon nieuwsgierig ben. Dit nieuws kwam 26 juli naar buiten, ondertussen rijd hij gewoon op de OS. Als er beelden zouden zijn, zouden die niet allang gelekt zijn dan? Bij Charlotte duurde het een paar uur. Max maakt ook echt wel individueel kans op medailles dus als iemand hem zou willen raken dan hadden die beelden al wel naar buiten gekund, als het echt waar zou zijn. Of krijgen we nu allerlei 'haters' die maar gewoon dingen zeggen omdat ze iemand niet mogen? Note; ik zeg hiermee niet dat het niet waar is, maar ik vind het wel interessant dat er beelden zouden zijn maar die er nog niet zijn. Als dit wel waar is dan moet hij hetzelfde gestraft worden als Charlotte natuurlijk.
Gebruikers op dit forum: verstijnen en 8 bezoekers