De Olympische droom: erop of eronder voor Marlies van Baalen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

De Olympische droom: erop of eronder voor Marlies van Baalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-24 19:45

Omroep Gelderland
Sport

Afbeelding
Marlies van Baalen hier op Horse Event 2023. Foto: Marlies Trap Fotografie

Presentatrice Linda Geerdink volgt acht Gelderse sporters in aanloop naar de Olympische Spelen. Hoe bereiden de sporters zich voor op weg naar misschien wel een medaille? En wat moeten ze daar allemaal voor doen en laten?

Amazone Marlies van Baalen uit Brakel heeft het talent niet van een vreemde. Haar moeder Coby van Baalen haalde zilver op de spelen in Sydney. Marlies heeft het ook al twee keer meegemaakt, een keer in Athene en de laatste keer in Tokyo. Maar Parijs lonkt. Ze moet alleen wel een hele lange adem hebben.

"Met dressuur ben je niet alleen afhankelijk van de prestaties van jezelf, maar ook van de conditie van je paard. In mijn geval Go Legend of Habibi", vertelt Marlies." Linda spreekt Marlies op het familiebedrijf in Brakel waar verschillende hengsten en merries staan. De een nog mooier dan de ander.

Wil je weten of het Marlies lukt Parijs te halen en of Linda van het paard valt?

Bekijk dan hier de nieuwste aflevering van Linda breekt UIT! gaat olympisch.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.

Suzanne F.

Re: De Olympische droom: erop of eronder voor Marlies van Baalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 20:23

We weten toch allang dat ze Parijs niet gehaald heeft?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 20:59

Ik vind dit nieuwsbericht inderdaad ook niet helemaal passend op een paardenforum

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 22:12

Nou het past hier wel. Maar een maand te laat. Is nu niet meer zo interessant natuurlijk.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Esmee_RS

Re: De Olympische droom: erop of eronder voor Marlies van Baalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 22:25

Zo bedoelde ik het inderdaad. Dit nieuwsbericht op dit moment is misschien een beetje de plank misslaan op een paardenforum :o

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie