Het Doorgeefstokje van juli 2024: Horsii

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

Het Doorgeefstokje van juli 2024: Horsii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-24 08:54

*Bokt Nieuwsredactie
Bokt Community

Afbeelding
De paarden van Horsii. Foto: Horsii

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Als penny meisje was bokt "het" forum. Alles met paarden was toen geweldig.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Citaat:
Egt k*t hoop dast je geen kijkoperatie meot...

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Een 8. Echte penny berichten en in slecht Nederlands geschreven. Als ik het nu terug lees denk ik, niets voor mij hoe heb ik dat kunnen schrijven.

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Van mijn verhuis topic.

5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Een leuk forum om paard gerelateerde dingen te kunnen delen en een kijkje in elkaars keuken te kunnen nemen (paarden aan huis topic).

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had? (kun je dit ook nader verklaren?)
Jazeker. Ik dacht altijd van niet tot ik mijn oude berichten op bokt aan het teruglezen was. Typische berichten van een jonge penny meid. Berichten waaraan ik mij nu zou irriteren wanneer deze geplaatst worden.

Afbeelding
Het uitzicht van Horsii. Foto: Horsii
7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Dan waren het huis en de tuin al af, verder ben ik tevreden en gelukkig hoe het nu is.

8. Hoe doe jij dat toch allemaal met 2 paarden aan huis, werk, een gezin en een mega verbouwing? En zou je liever niet wat meer grasland erbij gehad willen hebben?
Iedereen zegt altijd o wat druk.. maar ik ervaar juist veel rust doordat de paarden aan huis staan. Waar ik voorheen 30 minuten enkele reis reistijd had en mij aan openingstijden moest houden en het altijd maar de vraag was of de paarden voldoende naar buiten konden, doe ik de paarden nu op mijn eigen tijd en ben ik er binnen tien seconden. Verder geven de paarden mij juist de ontspanning die ik nodig heb om goed te kunnen functioneren. Heerlijk om na een drukke dag even te ontladen bij de beestenboel.

Verder is het een kwestie van vroeg opstaan en aangezien ik voor mezelf toch altijd 48 uur in een dag hebt en weinig slaap is dat nooit een probleem. Ook is mijn dochtertje gek op de paarden en de kippen dus zij gaat ontzettend graag mee, al is het alleen om poep te ruimen.

Meer ruimte/gras zou leuk geweest zijn maar met een hoefbevangen gevoelig paard welke absoluut niet op het gras mag en een oververhitte huizenmarkt, ben ik ontzettend blij met ons plekje en staan de paarden er zoveel beter bij als op pension in de randstad.

Je wilt altijd meer, maar ik ben tevreden met wat ik heb en wellicht kunnen we er ooit nog een stukje grond bij kopen. De rust van de omgeving hier geeft zoveel ontspanning ten opzichte van de drukte in de randstad. Ook de paarden ervaren dit.

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
MarjanB

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Hoe kijk je terug op de verhuizing/de keuze voor de verhuizing en de paarden aan huis?

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.

Selima

Re: Het Doorgeefstokje van juli 2024: Horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 00:12

Leuk stukje van en over een Bokker die ik helemaal nog niet kende.

Klinkt als een goede stap, jullie verhuizing van de randstad naar een plekje met de paarden aan huis!

http://maria-n.writing.com/
Linux!
"Love for all, hatred for none"

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-24 19:47

Leuk stukje Horsii! En bedankt voor het doorgeven :D

Life is a balance of holding on, and letting things go…

Mer1980

Re: Het Doorgeefstokje van juli 2024: Horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 15:10

Jeetje lekker late reactie van mij, wat was op vakantie en door de veranderingen op bokt ws het zo even niet goed terug te vinden. Leuk om je antwoorden te lezen ;) Ik blijf je volgen :D (op bokt he)

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie