Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ah, de usual suspectCitaat:[…] de grote bruine hond, van het type vechthond […]
Palmera schreef:Vooropgesteld: hoe kan de hondebezitter zó dom zijn om die hond blijkbaar gelijk los te laten. Die hond reageerde al op paardem, dan hou je hem gewoon nog effe aan de lijn.
Dan (en van Bild verwacht ik ook niet anders) wat een verschrikkelijk sensatie verslag. En dat geld ook voor de tekst hier op bokt!
Natuurlijk is het eng, zeker voor zo'n kind. Maar als dit soort honden echt wil aanvallen lukt dat ze prima en gelijk goed. Ik vind het er meer uitzien alsif die hond een beetje wil dollen.
En ik praat dit zeker niet goed, van de schrik hadden hier wel ernstige ongelukken kunnen gebeuren. De hondeneigenaar is wat mij betreft de sukkel van het jaar.
_San87_ schreef:Ja, hartstikke leuk dat kennismaken wanneer je daar als paardeneigenaar ook toestemming voor geeft. Deze situatie is heel anders.
Deze hond was niet agressief, en het paard enorm braaf. Dit had veel slechter af kunnen lopen.
Tancreda4 schreef:_San87_ schreef:Ja, hartstikke leuk dat kennismaken wanneer je daar als paardeneigenaar ook toestemming voor geeft. Deze situatie is heel anders.
Deze hond was niet agressief, en het paard enorm braaf. Dit had veel slechter af kunnen lopen.
Ik vind hem wel agressief/dominant. Enorme fixatie dat hij 0 moment los kan laten. Dat is niet leuk spelen of gezellig willen kijken, maar imo zeker wel een vorm van agressie.
Paard is onnoemelijk braaf.