Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoolgangster schreef:Manege Noordoostpolder in Bant? Vroeger was die in Emmeloord. Heb ik iets gemist, of zijn er tegenwoordig twee van die maneges in de Noordoostpolder?
Hoe dan ook, fijn dat de shetten veilig terug zijn, hopelijk krijgen ze geen last van al dat gras wat ze naar binnen hebben kunnen werken.
Monique1963 schreef:Tja vakantiepark Eigen Wijze, dat trekt natuurlijk Eigenwijze shetten aan. Of hebben kids van dat vakantiepark de pony's soms meegenomen?
Marilu schreef:Monique1963 schreef:Tja vakantiepark Eigen Wijze, dat trekt natuurlijk Eigenwijze shetten aan. Of hebben kids van dat vakantiepark de pony's soms meegenomen?
Haha, goeieEigenwijs ... zou wel eens kunnen.
Maar ergens durf ik toch ook wel te vermoeden dat er enkele kinderen de pony's even willen 'lenen' hebben.
Zoolgangster schreef:Manege Noordoostpolder in Bant? Vroeger was die in Emmeloord. Heb ik iets gemist, of zijn er tegenwoordig twee van die maneges in de Noordoostpolder?
Hoe dan ook, fijn dat de shetten veilig terug zijn, hopelijk krijgen ze geen last van al dat gras wat ze naar binnen hebben kunnen werken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers