Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
Lieser schreef:Raar dat zo'n groot complex geen sprinklerinstallatie heeft.
Blacky94 schreef:Lieser schreef:Raar dat zo'n groot complex geen sprinklerinstallatie heeft.
Toen ik nog in Canada woonde had de stal waar ik een tijdje gewerkt heb dat ook niet. Dan kan je elk voorjaar je installatie vervangen want dan vriest de boel kapot. Die hadden om diezelfde reden ook geen automatische drinkbakken. Nu moet ik wel zeggen dat ik niet weet hoe het climaat in Ohio precies is alhoewel het daar in de winter zo te zien ook nog wel onder nul wil blijven. En "volgens feestboek" schijnt zoiets daar ook niet (wettelijk) verplicht te zijn.
Verder klinkt een sprinklerinstallatie leuk, maar ben daar ooit voor de veehouderij eens ingedoken en kwam toen oa een document tegen van de WUR waarin stond dat daar, door de vaak ook stoffige omgeving, ook nog behoorlijk wat haken en ogen aan zitten om dat goed werkbaar te krijgen en te houden, en dat dat bijna niet te doen is. En stro en hooi bijv. branden echt als een malle.
Verder had ik idd hetzelfde begrepen als Kally. Echt verschrikkelijk
Popstra schreef:Zeg je dat tegen iedereen die een dramatische stalbrand heeft gehad? wat heb je aan deze discussie als er zoiets tragisch is gebeurd.
Dit was een al oud complex.
7ofhearts schreef:Niet het moment, maar waar zijn de gruwels en lieve reacties als het een stalbrand met varkens, kippen, koeien, ganzen ect ect betreft.
Dan is het meestal vooral triest voor de boer, wordt er dan gezegd.
Gebruikers op dit forum: Art_Ificious, Knuffeldier, Mo_Noah, Rongyos en 11 bezoekers