Er gaan dingen veranderen op Bokt, lees alles in het BBB van mei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Er gaan dingen veranderen op Bokt, lees alles in het BBB van mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-24 19:14

*Bokt Nieuwsredactie
Bokt Community

Afbeelding
Afbeelding ter illustratie. Foto: Marlies Trap Fotografie

Wat is de maand mei toch weer snel gegaan. Pinksteren ligt intussen weer achter ons en hoewel het qua weer er niet op lijkt, is het wel al bijna zomer. De voorjaarsvakantie is geweest en de zomervakantie staat alweer bijna voor de deur. Achter de schermen wordt er ook nog hard gewerkt.

Zo zit er een grote verandering op het forum aan te komen! Bokt gaat op de schop en hoe! De hele forumindeling gaat aangepast worden, inclusief de fototopics. Alle ins en outs lees je in het BBB van mei! Ook kun je hier vinden welk modje even een pauze heeft genomen.

Ook al gaat Bokt op de schop, de nieuwsredactie blijft jullie onverminderd voorzien van het nieuws uit de paardenwereld. Zij hebben ook deze maand voor het Bokt BeheerBulletin (BBB) weer de drie meestgelezen nieuwsberichten voor jullie op een rijtje gezet.

De bezwaarcommissie (BZC) is altijd bereikbaar voor jullie bezwaren. Bij problemen met een beslissing van de modjes, kun je altijd bij ze aankloppen. Maar hoe komen ze nou eigenlijk tot een besluit? In deze editie van het BBB kun je dit lezen..

En wisten jullie trouwens dat je medebokkers kunt markeren als vriend of foei? In het BBB vindt je een uitleg over hoe je dit precies doet.

Kortom, weer een zeer informatief BBB. En deze staat nu voor je klaar op [FZ]Forumzaken. Door hier even te klikken, kom je er vanzelf. Veel leesplezier gewenst weer!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten