Phryso
Algemeen
Op maandag 3 juni begint Astrid Hartlief als interim-directeur bij het KFPS in Drachten. Daarmee vervangt ze Marijke Akkerman totdat de vacature voor nieuwe KFPS-directeur wordt ingevuld. Samen met het kantoorteam gaat ze werken aan een toekomstbestendige organisatie.
Waardevolle inzichten
Astrid heeft na haar hbo-opleiding (Human Resource Management) verschillende opleidingen gevolgd op het gebied van leiderschap, organisatieontwikkeling, stroomlijnen van organisatieprocessen, coaching en crisismanagement. Ze heeft leidinggevende ervaring in verschillende bedrijfstakken, waaronder industrie, chemie, health care en detailhandel. "Ik ontdek graag waar organisaties, teams en mensen goed in zijn en waarom dat zo is. Dat begrijpen geeft mij altijd weer waardevolle inzichten.’ Volgens haar voormalige collega’s en opdrachtgevers is Astrid iemand met ‘verfrissende inzichten, humor en een grote verbindende kracht."
Paardenvirus
Astrid Hartlief is woonachtig in Slochteren, getrouwd en moeder van een zoon van 18 en een dochter van 16. Haar dochter heeft haar aangestoken met het paardenvirus. "Zelf heb ik ook paardgereden, met veel plezier, het is een prachtige hobby."