Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Tuurlijk had de wolf met zijn dood te maken! Beest moest rennen voor zn leven!!
Billy schreef:Popstra schreef:Tuurlijk had de wolf met zijn dood te maken! Beest moest rennen voor zn leven!!
Was je erbij? Voor hetzelfde waren die beten van na de dood van het paard. Ik zou rijtwonden verwachten bij een wolvenaanval.
Neemt niet weg dat de wolf een bedreiging is waarmee we moeten dealen maar ik vind dit wel een hele emotionele reactie
Billy schreef:Popstra schreef:Tuurlijk had de wolf met zijn dood te maken! Beest moest rennen voor zn leven!!
Was je erbij? Voor hetzelfde waren die beten van na de dood van het paard. Ik zou rijtwonden verwachten bij een wolvenaanval.
Neemt niet weg dat de wolf een bedreiging is waarmee we moeten dealen maar ik vind dit wel een hele emotionele reactie
StalNollie schreef:Ik denk dat er bedoeld wordt dat het ook kan dat het dier ontsnapt/gevlucht is voor of door wat anders en daardoor in elkaar is gezakt en toen pas is gepakt door de wolf. Dus dat het paard al doos was voordat de wolf er was.
Billy schreef:Natuurlijk gaan paarden aan de kletter van een wolf, maar das geen vaststaand feit want niemand heeft het gezien
Billy schreef:Wat wil je doen dan, elke wolf die Nederland binnenkomt afknallen? Ik denk persoonlijk dat de wolf blijft dus moeten we er mee leren omgaan
Lalladidoo schreef:Billy schreef:Wat wil je doen dan, elke wolf die Nederland binnenkomt afknallen? Ik denk persoonlijk dat de wolf blijft dus moeten we er mee leren omgaan
Hier ben ik het helemaal mee eens
Wintu schreef:Billy schreef:Wat wil je doen dan, elke wolf die Nederland binnenkomt afknallen? Ik denk persoonlijk dat de wolf blijft dus moeten we er mee leren omgaan
Hoe dan precies, er is volgens de ecologen nog ruimte voor 50 extra roedels. In noord Duitsland worden grotere paarden en runderen al gepakt. Maar ik hoor graag hints en tips.
Billy schreef:Wintu schreef:
Hoe dan precies, er is volgens de ecologen nog ruimte voor 50 extra roedels. In noord Duitsland worden grotere paarden en runderen al gepakt. Maar ik hoor graag hints en tips.
We zullen ons moeten aanpassen, hoge hekken, miss van die grote honden bij de kuddes, s nachts dieren op stal. Andere landen kunnen er ook mee omgaan, maar Nederland begint met moord en brand te schreeuwen en de hakken in het zand te zetten…