Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laibadji schreef:Ik vond het geen reclame voor de paardenwereld. Integendeel zelfs. Paarden brengen vooral veel geld op en zijn er voor de rijke burger. Ik zag maar weinig liefde voor het dier. Enkel het moment over Chilli Willi liet blijken dat ze het paard (of zijn opbrengsten en opportuniteiten) missen.
Ik heb geen enkel paard op de weide gezien maar wel veel propere stallen. Ik had graag de menselijke kant gezien jammer genoeg werd dit overschaduwd door de financiële kant.
ikke schreef:Laibadji schreef:Ik vond het geen reclame voor de paardenwereld. Integendeel zelfs. Paarden brengen vooral veel geld op en zijn er voor de rijke burger. Ik zag maar weinig liefde voor het dier. Enkel het moment over Chilli Willi liet blijken dat ze het paard (of zijn opbrengsten en opportuniteiten) missen.
Ik heb geen enkel paard op de weide gezien maar wel veel propere stallen. Ik had graag de menselijke kant gezien jammer genoeg werd dit overschaduwd door de financiële kant.
Die financiële kant heeft ook de centen om zo'n televisieploeg op te laten draven.
Het blijft wel commerciële TV, hè.
ikke schreef:Die financiële kant heeft ook de centen om zo'n televisieploeg op te laten draven.
Het blijft wel commerciële TV, hè.
Yavanna schreef:Ik heb het ook gekeken, maar hoe bedoel je dat die uitzending stereotypen uitlicht?
Ik vond dat er veel gepraat werd, maar weinig gezegd.
Katyatje schreef:Hebben jullie al de hele reeks gezien dan? In aflevering 1 zag ik enkel Philippaerts en Verlooy.
Friezenkind schreef:Kan je dit ook in NL kijken zonder vpn? Ben nu wel benieuwd.
Cemlys schreef:Friezenkind schreef:Kan je dit ook in NL kijken zonder vpn? Ben nu wel benieuwd.
Via ziggo kunnen we wel terugkijken
Ik vond het wel leuk om te kijken trouwens, ja het ging vooral over topsport, topfokkerij en handel, maar ik hoef geen programma te zien over doorsnee ruiters of manege, been there done that
Cemlys schreef:Friezenkind schreef:Kan je dit ook in NL kijken zonder vpn? Ben nu wel benieuwd.
Via ziggo kunnen we wel terugkijken
Ik vond het wel leuk om te kijken trouwens, ja het ging vooral over topsport, topfokkerij en handel, maar ik hoef geen programma te zien over doorsnee ruiters of manege, been there done that
Cemlys schreef:Maar even heel eerlijk denk je echt dat die kinderen het elke dag makkelijk hebben? Ok ze hebben ervaring in huis, goede paarden ter beschikking etc, maar zelfs diegene die het goed voor mekaar hebben die werken lange dagen en keihard.
Ik weet ook niet wat de insteek van het programma was, maar misschien is het juist de bedoeling dat het alleen die kant belicht. Ik kan er niet wakker van liggen en ook niet wat een ander ervan denkt. Ik denk sws niet dat iemand die niks met de sport of paarden heeft naar dit programma kijkt.
Cemlys schreef:Maar even heel eerlijk denk je echt dat die kinderen het elke dag makkelijk hebben? Ok ze hebben ervaring in huis, goede paarden ter beschikking etc, maar zelfs diegene die het goed voor mekaar hebben die werken lange dagen en keihard.
Ik weet ook niet wat de insteek van het programma was, maar misschien is het juist de bedoeling dat het alleen die kant belicht. Ik kan er niet wakker van liggen en ook niet wat een ander ervan denkt. Ik denk sws niet dat iemand die niks met de sport of paarden heeft naar dit programma kijkt.
Gebruikers op dit forum: bakstuk, Dannon, JoyenUnory en 8 bezoekers