Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Eerst maar zien hoe hij nu rijdt..dan pas oordelen.
Wel jammer dat CMH loopt te klieren..
BoktVerlaten schreef:Ik denk idd dat rentree van Gal te maken heeft met een plekje in Parijs….er moet toch een team samengesteld worden en de spoeling is nogal dun. Ik ben benieuwd wie er uiteindelijk in Parijs staan voor Nederland (dressuur)
Elisa2 schreef:Hij loopt continu vast of zwart beeld inderdaad.
Pablo, ik snap wat je bedoelt..wil zelf alleen graag weten of hij wellicht toch iets veranderd heeft qua rijden/ rijstijl bij Total. Laatste keer dat ik hem zeg op Kyton werd ik ook niet vrolijk.
Vind Total US dan wel echt een geweldig paard en ben blij die weer eens te zien.
xPabloBokt schreef:Ik gun anderen die heel hard gewerkt hebben om naar de OS te kunnen veel meer een plek in het team.
Veronica2 schreef:xPabloBokt schreef:Ik gun anderen die heel hard gewerkt hebben om naar de OS te kunnen veel meer een plek in het team.
Wie zou jij dan graag in het team zien voor Parijs? Er zijn nog maar 3 maanden te gaan totdat het daar begint voor de dressuur. Van mij mag Marlies van Baalen mee, met Habibi en liefst nog met Go Legend. We zullen straks zien welke van de twee zij in Exloo het beste voor elkaar heeft.
Elisa2 schreef:Hij loopt continu vast of zwart beeld inderdaad.
Pablo, ik snap wat je bedoelt..wil zelf alleen graag weten of hij wellicht toch iets veranderd heeft qua rijden/ rijstijl bij Total. Laatste keer dat ik hem zeg op Kyton werd ik ook niet vrolijk.
Vind Total US dan wel echt een geweldig paard en ben blij die weer eens te zien.
Jester_ schreef:Ik vond dat filmpje niet persee slecht. Hij houd hem zeker niet strak vast, ik vind de verbinding mond/hand niet persee strak. paard heeft alleen wel spanning en wil het te goed doen
Gebruikers op dit forum: ardanwan, BLEXBot, Cardy, flossies, Googlebot, idje en 16 bezoekers