Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorine92 schreef:Ben ik de enige die het woord dievegge nog nooit heeft gehoord?
Dorine92 schreef:Ben ik de enige die het woord dievegge nog nooit heeft gehoord?
verootjoo schreef:paars schreef:De ’verwarde personen’ krijgen het steeds meer voor het zeggen.
Wat is dit voor bijzondere opmerking
Liannetje86 schreef:Geen idee wat er allemaal speelt, het zal niet zo maar zijn dat een 'verward" persoon iets doet... (want anders zou toch heel die kudde het risico lopen om....) dus er zal wel weer meer achter zitten... Snap dit verhaal dus ook niet echt. Paard stond op een verstopplek, weer gevonden en nu hebben ze geen stal meer.
(Wel fijn voor de mensen die er ook staan, de verwarde persoon zal eens het verkeerde paard meenemen)
Elisa2 schreef:Paard was van de verwarde vrouw. In een helder moment besefte ze dat ze er niet meer goed voor kon zorgen en heeft het dier weggegeven aan de huidige eigenaar. Toen ze weer verward was heeft ze het paard meegenomen van de nieuwe stal. Daarom kan het dier niet terug.
paars schreef:verootjoo schreef:Wat is dit voor bijzondere opmerking
Lijkt me niet zo ingewikkeld. Omdat er geen goeie maatregelen en behandelingen zijn lopen straks alle verwarde personen buiten los rond en zit de rest binnen achter gesloten deuren…
Beetje gechargeerd maar het gebeurd steeds vaker dat daders vrij blijven rondlopen en de slachtoffers moeten vluchten.
upendo schreef:Elisa2 schreef:Paard was van de verwarde vrouw. In een helder moment besefte ze dat ze er niet meer goed voor kon zorgen en heeft het dier weggegeven aan de huidige eigenaar. Toen ze weer verward was heeft ze het paard meegenomen van de nieuwe stal. Daarom kan het dier niet terug.
Gut, wat sneu.
Niet zo aardig dan om haar als dievegge neer te zetten als ze zo lief was om het paard weg te geven aan de nieuwe eigenaresse.
Alleen maar verliezers in dit verhaal dus.
Gebruikers op dit forum: Apacheshadow, Leukertje, pillow en 10 bezoekers