Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:Ze weet wie het paard heeft gestolen?? dan lijkt me dat makkelijk voor de politie.
(maar er zal vast een verhaal achter steken)
DuoPenotti schreef:juval schreef:Ze weet wie het paard heeft gestolen?? dan lijkt me dat makkelijk voor de politie.
(maar er zal vast een verhaal achter steken)
Ben ook wel benieuwd naar de rest va het verhaal.
Is toch niet die minderjarige die geen paard mocht hebben of zoiets? Stond van de week nog in opgelicht in de paardenwereld. Kan het bericht nu niet meer vinden.
Sodeletuut schreef:Hebben wij ook meegemaakt in 2011. De kracht van bokt zorgde toen dat Alvaro binnen 24 uur 250 km verderop gevonden was. Politie en rechtbank hebben de rest afgehandeld toen.
Sodeletuut schreef:Hebben wij ook meegemaakt in 2011. De kracht van bokt zorgde toen dat Alvaro binnen 24 uur 250 km verderop gevonden was. Politie en rechtbank hebben de rest afgehandeld toen.
quintusgl schreef:Sodeletuut schreef:Hebben wij ook meegemaakt in 2011. De kracht van bokt zorgde toen dat Alvaro binnen 24 uur 250 km verderop gevonden was. Politie en rechtbank hebben de rest afgehandeld toen.
Daar heb ik gisteren nog aan gedacht toen ik dit hoorde...
Hopelijk staat hij snel.weer tussen zijn maatjes...
Gebruikers op dit forum: Googlebot, JudithGigi, Justme_Lisaa, Kabayo, mce, Muiz en 54 bezoekers