Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
ikkedus schreef:A kijk. Zoiets moest ook wel het verhaal zijn. Anders past het niet bij hoe we je hier kennen. Lucky Sammeke!
GabberGill schreef:Leuk om dit van je te lezen en ook leuk dat je precies zegt wat ik altijd zeg hahahahaha.
Als mensen aan mij vragen hoe ik zo ben gaan rijden krijg ik een soort error in mijn hoofd. Het is eigenlijk jarenlang tobben en alles bij elkaar gooien en vooral voelen wat wel en niet goed voelde.
De revalidatiepaarden hebben me denk ik het meest geholpen. Leren waarom en hoe we iets doen. Beseffen wat we niet willen en werken naar wat we wel willen. Ups en downs kalm blijven en vertrouwen op wat je doet.
Ik heb er ooit 1 gehad die levensgevaarlijk zou zijn en zelfs tegen betonne muren opklapbed uit paniek. Toen ik hem liet komen hebben mensen me gevraagd wat voor grafkist ik wilde. Ik moet je eerlijk zeggen dat toen hij uit de trailer kwam ik toch wel even dacht "wat heb je je nu weer op je hals gehaald." Toen hij net in stal stond wilde die eigenlijk per direct via de andere kant van de stal via het Luik vertrekken. Na veel TLC tender love and care werden we een topteam en werd hij vanzelfsprekend naar een andere ruiter gebracht die hem nu naar het Z reed.
Vind het superleuk dat je het een keer uitgetypt hebt
Yavanna schreef:Nogmaals, echt erg fijn en lekker leesbaar geschreven. Ik waardeer jou manier van omgaan met paarden, mensen en andere dieren enorm
Maflinger_S schreef:Ik heb geen stroef begin gezien bij het lezen van deze post maar wel een in zijn geheel heel goed omschreven manier van rijden die past bij de combinatie van paard en ruiter. Paard kan niet verbaal uitleggen wat het nodig heeft, het is dus aan de ruiter om dat wat het paard wel kan aangeven in zijn eigen taal, te vertalen naar wat er nodig is, daarbij rekening houdend met de (on)mogelijkheden van de ruiter. Gaaf!
Lucia88 schreef:Nog steeds geen probleem mee als het een volgtopic wordt hoor!
Leuk leeswerk weer! Thnx!
JudithGigi schreef:Heel interessant stuk om te lezen en ik kan me er ook zeker in vinden! Ik heb zelf ook zo eentje die maar niet in de standaard stijlen van instructeurs wil vallen, dus dan flexibel moeten zijn herken ik wel
Nienkje_H schreef:Even een heel korte vraag: wat houdt bugeltritt in?
Google kon me niet helpen.