Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Wat goed dat Bokt dit nu overneemt van Facebook, top!!![]()
Lieser schreef:Captain schreef:Wat goed dat Bokt dit nu overneemt van Facebook, top!!![]()
Echt? Ik vind Facebook nou niet echt een betrouwbare nieuwssite. Het is op geen enkele nieuwssite terug te vinden, dus hoe veel waarde moet je aan zo'n bericht hechten? Zeker met termen als 'vermoedelijk' lijkt het meer op stemmingmakerij.
Lieser schreef:Captain schreef:Wat goed dat Bokt dit nu overneemt van Facebook, top!!![]()
Echt? Ik vind Facebook nou niet echt een betrouwbare nieuwssite. Het is op geen enkele nieuwssite terug te vinden, dus hoe veel waarde moet je aan zo'n bericht hechten? Zeker met termen als 'vermoedelijk' lijkt het meer op stemmingmakerij.
Captain schreef:Wat goed dat Bokt dit nu overneemt van Facebook, top!!![]()
tienus63 schreef:Goed nieuws voor weidedierhouders in de provincie Gelderland.
Vanaf vandaag kunnen ze een aanvraag doen voor tegemoetkoming in de kosten van wolfwerende afrastering.
Maximaal € 20.000,- per dierhouder beschikbaar, in totaal stelt de provincie € 3 miljoen voor de komende drie jaar beschikbaar.
Regeling geldt dus van aarvarken tot waterbuffel. Voor alle weidedieren.
anjali schreef:tienus63 schreef:Goed nieuws voor weidedierhouders in de provincie Gelderland.
Vanaf vandaag kunnen ze een aanvraag doen voor tegemoetkoming in de kosten van wolfwerende afrastering.
Maximaal € 20.000,- per dierhouder beschikbaar, in totaal stelt de provincie € 3 miljoen voor de komende drie jaar beschikbaar.
Dat is inderdaad goed. Ik hoop wel dat dat geld dan uit de zakken van de wolvenliefhebbers komt en niet uit die van de belastingbetalers.
anjali schreef:tienus63 schreef:Goed nieuws voor weidedierhouders in de provincie Gelderland.
Dat is inderdaad goed. Ik hoop wel dat dat geld dan uit de zakken van de wolvenliefhebbers komt en niet uit die van de belastingbetalers.
GabberGill schreef:Mij boeit het niet zo dat mijn belastinggeld daarheen gaat. Liever daarnaartoe dan naar onzinnige dingen.
Zolang de wolven hier lopen vind ik dat we alles ertegen moeten beschermen.
Ik vind het oprecht prachtbeesten alleen een beetje jammer dat ze hier lopen voor ons maar voor hun geldt dat natuurlijk ook.
Je gaat mij niet wijsmaken dat ze het fijn vinden om hier op deze manier te zitten en dat ze niet veel gelukkiger zouden zijn op een bestemming die wolfwaardig is.
DuoPenotti schreef:Maar overdag is er ook al een pony gepakt. Wanneer moeten ze dan nog naar buiten?
fransje23 schreef:Arme pony!
Ik zou in dat gebied geen kleine pony meer in de nacht buiten durven hebben.GabberGill schreef:Mij boeit het niet zo dat mijn belastinggeld daarheen gaat. Liever daarnaartoe dan naar onzinnige dingen.
Zolang de wolven hier lopen vind ik dat we alles ertegen moeten beschermen.
Ik vind het oprecht prachtbeesten alleen een beetje jammer dat ze hier lopen voor ons maar voor hun geldt dat natuurlijk ook.
Je gaat mij niet wijsmaken dat ze het fijn vinden om hier op deze manier te zitten en dat ze niet veel gelukkiger zouden zijn op een bestemming die wolfwaardig is.
Aangezien ze zich prima lijken te handhaven en de aantallen toenemen denk ik dat de wolf zelf er niet zoveel problemen mee heeft.
Die nemen de dingen zoals ze zijn en hebben een keuze ergens anders heen te trekken.
Bij paarden wordt regelmatig het argument ze hebben hoe het anders kan en schikken zich naar de situatie. Dat is bij de wolf dan natuurlijk niet anders.
Gebruikers op dit forum: DotBot, Lalladidoo en 6 bezoekers